מתקני פארק השעשועים כוללים רכיבה, מזון ודיירים קמעונאיים. חלקם בניינים בודדים, ואחרים הם חלק מפארק שעשועים גדול יותר. לרבים מהם יש נושאים ומתקנים שונים. הנה כמה סוגים נפוצים של אטרקציות פארק שעשועים ואת הנוחיות המתאימה שלהם. קרא על למידע נוסף. אנחנו גם כללו סקירה מהירה של כמה אטרקציות פארק שעשועים פופולריות. בנוסף לרכיבה, הפארקים כוללים ארקדות, מסעדות ואזורי טרקלין למבוגרים.

פארקי שעשועים הם גם ביתם של מגוון תערוכות מקומיות. נסיעות במים עדינות יחסית מרכבות הרים ולעתים קרובות פופולריות בימים חמים. תערוכות מקומיות יכולות לכלול מיצבי אמנות, בעלי חיים מדומים, או מוזיאוני שעווה. רכבים אפלים, לעומת זאת, הם אטרקציות מלוות במוזיקה או בדיאלוג מוקלט. פארקי שעשועים עם מוצגים סגורים יותר מציגים לעתים אטרקציות גבוהות יותר. בדרך כלל יש דרישת גובה מינימלית לאטרקציות.

במהלך המאה ה-19 החלו להופיע קווי עגלות חשמליות בערים גדולות. חברות עגלות החלו לפתח פארקי שעשועים שהיו אזורי פנאי טבעיים. פארקים אלה התרחבו בסופו של דבר מעבר לחורשות פיקניק וכללו שעשועים מכניים, אולמות ריקודים, מגרשי ספורט, סירות רכיבה ומסעדות. בנוסף לרכיבה, היו פעמים רבות תחומי תחרות, כמו תג לייזר, מחניים ומכוניות מתנגשות. פארקי שעשועים החלו להתמקד גם בנושאים שלהם, עם פארקי שעשועים מפורסמים כמו פוי דו פו בוונדי, צרפת, סובבים סביב ההיסטוריה הצרפתית והאירופאית.

עידן הזהב האמריקאי היה תקופה של פנאי מוגבר. אנשים החלו לעבוד פחות שעות, מה שהפך אותם ליותר מסוגלים לבלות את זמנם הפנוי בנינוחות. הדבר הוביל ליצירת פארקי שעשועים שהיו פופולריים הן בערים והן באזורים כפריים. בתחילת המאה ה-20, ארצות הברית הייתה ביתם של מאות פארקי שעשועים. בערים רבות עדיין היו פארקי עגלות. הם היו מקום פופולרי לאנשים להירגע וליהנות ביחד.

ההיסטוריה של פארקי השעשועים מתחילה בימי הביניים עם גני תענוגות וירידים נודדים. פארק השעשועים המודרני הראשון נפתח בשיקגו בשנת 1894. הוא גבה דמי כניסה והשתמש בנסיעות כדי למשוך מבקרים. עד אמצע המאה ה-19, התעשייה פרחה. פארקי שעשועים בארצות הברית החלו להתפשט, בדרך כלל בסוף שורת עגלות. הם כללו אזורי פיקניק, אולמות ריקודים וקומץ רכיבה. באזורים רבים, כגון ניו אינגלנד, הם היו פופולריים מאוד. מבחינה היסטורית, פארק השעשועים המוקדם ביותר נפתח בדנמרק בשנת 1583.

פיתוח חוף התענוגות של בלקפול בשנות ה-20 של המאה ה-20 גרם להשקעות גדולות תכופות באזור. השוט, הדובה הגדולה ותיבת נוח היו בין המתקנים שנבנו בתקופה זו. רכיבות נוספות נבנו מאוחר יותר תחת חוף התענוגות, כולל בניין הקזינו. בשנת 1923, חוף התענוגות הועבר לאתר בן 44 דונם. בשנות ה-30, דרך ווטסון נבנתה מתחת לחוף התענוגות.

פארקי שעשועים הם תעשיות שירות ולקוחותיהם באים לבלות את זמנם הפנוי עם משפחותיהם. הם יקבלו שירות איכות ובטיחות בשעה שהם נהנים מזמנם. שיווק יהיה גורם מרכזי בגיוס מבקרים. מספר אפשרויות שיווק עיקריות כוללות פרסומות בכבלים, בעלוני יד ובפרסומת לאתר אינטרנט. סוג השיווק שייבחר יהיה תלוי בגידול או בירידה במספר המבקרים. לפיכך, מחקר שיווקי חיוני לפני השקת פרויקט.

שילוט פארק השעשועים צריך לשקף את אישיותו של הפארק ואת נושא נסיעותיו. כרזות מוט וסימנים אחרים יכולים לסייע בקידום מיתוג, אירועים מיוחדים, או פעילויות הקשורות לפארק אחר. שמשות רוח ושמשות רוח יכולות לסייע בהסתרת אזורי בנייה. דוכני ויתור בנושא יכולים להוסיף אווירה מזמינה לפטרונים ולהקל על שינוי התפריט. אינדיקטורים גובה רכיבה, סימני ניהול סיכונים, וסימון דרך יכול להיות מותאם אישית לכל משיכה.

אחד מפארקי השעשועים הגדולים בחוף המזרחי הוא לונה פארק. הפארק, שנפתח במקור ב-1903 בקוני איילנד, מכיל מגוון רכיבות על ילדים וקורס חבלים. הוא דומה לשם שלו, שנסגר ב-1944. המתקנים כאן מאורגנים לקטגוריות שונות המבוססות על ריגושים עדינים, ריגושים מתונים וריגושים קיצוניים. בזמן הביקור בלונה פארק, הקפידו להזמין כרטיסים באינטרנט מראש, אם ברצונכם להימנע מלהפסיד טרמפ.

פרטים נוספים: מתקני לונה פארק למכירה