כדי למצוא את עגלת השינוע האידיאלית, אתה צריך לשקול את הקיבולת המקסימלית של תא המטען. גזעים שונים בגודלם מאחד לשלש. גובה הרגליים ואורך הכרכרה יהיו תלויים בקיבולת הגזע המקסימלית. הרגליים לא אמורות לעלות על גובה הרציף או התיבה טעונה. עגלת שינוע צריכה להיות מתכווננת כך שאתה יכול בקלות להעביר אותו לכל מיקום בתוך תא המטען של הרכב. למידע נוסף, קרא את מדריך הקנייה שלנו כדי למצוא את העגלה האידיאלית עבורך.

עגלות שונות משמשות למטרות שונות, בהתאם למטרתן. הם יכולים לשמש לשינוע וכפיסה דקורטיבית לחדר. עגלות עגלות זמינות במגוון רחב של עיצובים, צבעים וסגנונות. אתה יכול לקנות להם באינטרנט או בחנות לעיצוב פנים לידך. אם אתה מחפש עגלה בסגנון מסוים, שקול לחפש דגם בעל מסגרת מעץ או ממתכת.

עגלת ההובלה של חממת הפרחים cc היא הדגם הביתי הפופולרי ביותר. זה מגיע עם חומר דמוי רשת, מה שהופך אותו עמיד ומעשי יותר עבור שתילים. לוח השכבה שלו מתכוונן בהתאם למרווח של לוחות שכבות פרחים והוא טוב לטיפול. אם אתם מתכננים להשתמש בעגלה זו להעברת צמחי פרחים, שקלו את המודל ST3/180. עגלת ההובלה של החממה בפרחי cc יש בר נעילה כדי לשמור על השולחנות העומדים בטוח בזמן שאתה מזיז אותם.

עגלת מחסן בעלת חמישה גלגלים קשיחה יותר ומומלץ על מלאי כבד. לעגלה זו יש סלים מיוחדים עבור פריטים שבריריים ומשטח למוצרים גדולים. הסל העליון בדגם זה מתוכנן להיות ניתן להסרה, אשר נוח לנשיאת פריטים כבדים. סל אחורי זמין גם בכמה דגמים. יש מגוון רחב של עגלות שינוע לבחירה. אחד הנכון לעסק שלך תלוי בסוג של עומס.

סוג אחר של עגלת שינוע הוא עגלת השינוע הפתוחה. סוג זה נמצא בשימוש פנימי בתוך CSSD. הוא עשוי בדרך כלל מפלדת אל חלד ויש לו משטח רשת להגנה מפני גניבה. עגלות ה פתוחות מתאימות ביותר לאחסון זמני בתוך בניין. הם גם באים עם מדפים משוננים והם מתאימים להובלת סוגים שונים של מוצרים. עגלת שינוע פתוחה באיכות גבוהה יכולה לעשות את כל ההבדל בין ג 'ובסיט וסביבת עבודה בטוחה.

פתוחה באיכות גבוהה יכולה לעשות את כל ההבדל בין ג 'ובסיט וסביבת עבודה בטוחה.

עגלת שינוע היא חלק חשוב של מחסן. זה האמצעים שדרכם המלאי מועבר. עגלת שינוע פגומה עלולה לגרום להשפעה הרת אסון על המלאי שלך. עגלת יד שנייה יקרה יותר, אבל האיכות לא ידועה. הוא עלול לאבד את יופיו לפני שאתה מקדיש את הזמן להשתמש בו, וייתכן שהוא לא יוכל להתמודד עם עומס העבודה הנוסף. עגלת יד שלישית עשויה להיות אפשרות בטוחה יותר. עם זאת, זה חיוני כדי להבטיח כי אתה רוכש אחד באיכות גבוהה כי מוצרים יד שנייה לא יכולים להיות עמידים.

עגלת שינוע חשמלית, כמו עגלת השינוע זאלי HS 4, היא אפשרות נוספת שיכולה לעזור לך להימנע מהצורך בטיפול ידני. יש לו גלגלים פנאומטיים שהופכים אותו מתאים לשימוש מקורה. אפשרות נוספת היא עגלת הגלגלים. עגלה מסוג זה מאפשרת הובלה ואחסון קל יותר של עומסים גדולים. העגלה יכולה לשמש גם להעברת פרופילי חיתוך. אם יש לך פרופילים לחתוך, זה רעיון טוב לרכוש עגלת עם סוללה בקיבולת גבוהה.

סרגל הדחיפה הוא מרכיב חשוב נוסף. הוא מחליק לאורך השלדה של הכרכרה ותומך ברציף. היא גם מסייעת בתנועת הכרכרה כאשר היא מאוחסנת בתא המטען של מכונית. היא גם מונעת מהכרכרה להתהפך כשהיא לא בשימוש. בנוסף, מוט הדחיפה יכול להוות תמיכה חזקה לכרכרה. אז, זו רכישה נהדרת לכל חברה. ועם העגלה הנכונה, אתה תהיה בטוח ליהנות היתרונות שלה לשנים הבאות.

עגלת השינוע מובחנת על ידי המסגרת שלה וגובה הטנק, שאורכו 85 ס "מ. גובה המוט, מוט הדחיפה, וג 'מבס מתכוונן בכל ארבעת הצדדים. הגובה של ג 'מבג' ים 4 ו-5 נקבע לפי המימדים הפנימיים של תא המטען של המכונית. העגלה נוקשה מספיק כדי שחתיכות של מטען לא יוכלו לעבור דרך המשטח הצדדי שלה. עם זאת, עגלת השינוע אולי לא מתאימה לכל מכונית.

פרטים נוספים: עגלת שינוע: מדיליין