מעורבות בארגוני הנוער היא דרך מצוינת לשפר את חייהם של צעירים. ארגונים אלה מספקים הזדמנות לצעירים לפתח כישורי מנהיגות, ללמוד כיצד להיות חלק מהקהילה ולחולל שינוי. ניתן למצוא אותם ברמות מקומיות, ארציות ובינלאומיות.

ארגוני נוער פועלים בדרך כלל מתוך כנסיות או סוכנויות שירות סוציאלי. הם יכולים להתחיל גם על ־ ידי מבוגרים שרוצים לעזור לצעירים, או על ־ ידי הצעירים עצמם. קבוצת נוער יכולה להציע מקום בטוח לצעירים כדי לדון בנושאים חשובים, או כדי לעזור לבנות רשתות תמיכה עמיתיות בריאות. הם יכולים גם לספק מידע חשוב על בריאות, שמירה על ביטחון ונושאים חשובים אחרים.

קבוצת צעירים יכולה לעבוד יחד כדי לפתח רעיון לתוכנית חדשה, או כדי למצוא פתרון לבעיה קהילתית. מעורבות בארגוני הנוער יכולה לעזור לצעירים לפתח תחושת אחריות, והם יכולים לעזור לארגונים קהילתיים אחרים להיות שותפים לקבוצה.

התלהבותו וכוחו של הצעיר יכולים לעזור לארגון להתרומם מעל פני האדמה. הם יכולים לעזור לארגון לפרסם את שירותיו, או לתרום בדרכים אחרות, כגון כסף או משאבים. הם יכולים גם לתרום במונחים של זמן, כפי שהם יכולים להתנדב כדי לעזור. הם יכולים גם לתרום את הידע שלהם על הקהילה, והם עשויים להיות מסוגלים להצביע על משאבים שאינם זמינים.

חלק מארגוני הנוער המצליחים יותר הם ארציים. הם עשויים להיות מוכרים על ידי הממשלה, והם עשויים להיות שם ידוע. ארגונים אלה יכולים להיות יעילים במיוחד בטווח הארוך, במיוחד כאשר הקבוצה גדולה מספיק כדי למשוך מספר רב של חברים צעירים.

ארגון נוער שמציע את מירב ההטבות יהיה אחד שממומן היטב. הם עשויים להיות מסוגלים להשיג מימון מסוכנויות ממשלתיות, מקורות פרטיים, או קואליציה מקומית. הם יכולים גם לרכוש משאבים באמצעות פרסום, אשר יכולים להיות בחינם. הם יכולים גם להשתמש במשאבים של מיקום הארגון, או שהם יכולים לגייס מספר רב של חברים מהקהילה.

קבוצת צעירים יכולה גם לעזור לארגון לשנות את תפיסת הציבור לגבי צעירים. הם עשויים לעזור לשנות את הדרך שבה אנשים תופסים צעירים על ־ ידי חינוך הציבור בנושאים העומדים בפניהם, והם עשויים לפתח כישורי מנהיגות.

קבוצת נוער יכולה להיות ארגון לא ־ רשמי, או ארגון רשמי. כך או כך, חשוב לפרסם את קיומה של הקבוצה. ייתכן שהארגון יוכל לפרסם את פעילותו באמצעות הודעות רדיו לציבור, או שהוא יכול לפרסם בשירותי הכנסייה, באסיפות או בתוכניות שלאחר הלימודים. הם יכולים גם לפרסם באמצעות מדיה חברתית, כגון פייסבוק או טוויטר. הם יכולים גם לגייס חברים מבית הספר המקומי או ממרכז הבילוי שלהם, או מהשכונה שלהם.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://coyo.org.il/%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%A8/