אולי אתם תוהים באילו פתרונות אוורור עליכם להשתמש אם העסק שלכם רק החל בבנייה. אוורור נכון חיוני לניתוח בטוח ופחות העברה של וירוסים נשימתיים. סגן קצין הרפואה הראשי של בריטניה אישר כי אוורור יכול להוריד את הסיכון של COVID-19, ווירוסים אחרים. מסמך שפורסם לאחרונה מ-CIBSE מעניק הנחיית אוורור מעשית כדי לסייע בעצירת השידור של COVID-19 באמצעות אוויר. פתרונות אוורור לעסקים יכולים לעזור לשמור על בריאותם של עובדים ופוריים, אך עליהם להיעשות בצורה נכונה ולהתקין אותם במקומות המתאימים.

מה לחפש בקבלן אוורור לעסקים?

חפש קבלן שיתקשר עם החברה שלך ויענה על כל השאלות אם אתה מעוניין בפתרונות אוורור. אתה צריך גם לחפש אנשי מקצוע שמכירים מערכות פליטה מקומיות, גם אוורור ללכידת מקור ידוע. אם אתה עובד עם בניינים מסחריים, לוודא שיש להם אישור. ברגע שתבחר קבלן מכני, תדאג לדבר איתו או איתה על תהליך ההתקנה.

זה קל לקבוע את כמות האוויר שהעסק שלך דורש כדי למצוא את פתרון האוורור הטוב ביותר. לעסקים רבים אין מספיק מעריצים כדי לספק אוורור הולם. פתרון אוורור טוב ימדוד את זרימת האוויר בבניין ויווסת את הלחץ. מאווררים מתוכננים היטב יכולים להבטיח זרימת אוויר מקסימלית ונזק מינימלי לבניין. ישנם סוגים רבים של מעריצים זמינים. העסק שלך צריך לבחור את האחד שמתאים הכי טוב למרחב שלך.

מערכת אוורור מסחרית חיונית לכל עסק על מנת להגן על נכסיו ובריאות העובדים. מערכת האוורור הטובה ביותר תאזן בין פנים לבין אוויר חיצוני. זה יכול לעזור למנוע הרבה מהבעיות הקשורות באיכות אוויר ירודה. אוורור נכון יכול גם להגן על בעלי נכסים מסחריים מפני חשיפה מזהמת. זה חשוב במיוחד אם העסק שלך מעסיק עובדים עם בעיות נשימה או סובל ממחלות נשימה אחרות. כדי לשמור על הלקוחות והעובדים שלך מאושרים ובריאים, ודא העסק שלך יש אוורור הולם.

למה פתרונות אוורור לעסקים חשובים?

אוורור נכון הוא חיוני לבריאות הכוללת של הבניין שלך והפריון שלו. אוורור מתאים יפחית את הלחות, החיידקים והאדים באוויר. הוא גם עוזר למנוע את גדילת העובש או החיידקים בבניינים. פתרונות אוורור מתאימים יכולים לעשות את ההבדל בין עסק רווחי לבין עסק לא בריא. אתה צריך לבחור את פתרון האוורור המתאים למשרדים שלך אם אתה זז. יש יתרונות רבים להתקנת פתרונות אוורור אוויר עבור הנכס המסחרי שלך.

פתרונות אוורור מסחריים הם קריטיים למתקנים תעשייתיים. הם לא רק מנקים את האוויר, אלא גם עוזרים להגן על האנשים שעובדים בפנים. חשוב לעקוב אחר זרימת האוויר באתרים תעשייתיים שבהם משתמשים בכימיקלים מסוכנים. מערכות אוורור באיכות גבוהה זקוקות למגוון רכיבים כמו גם התקנת תעלות מתכת של אל חלד. בין אם אתם מחפשים מערכת אוורור מסחרית יעילות גבוהה או עיצוב מותאם אישית, אתם בטוחים למצוא את מה שאתם צריכים.

אוורור טבעי הוא אפשרות אחרת. אפשרות זו היא הטובה ביותר והיעילה ביותר. הוא עושה שימוש מלא בכל סנטימטר בבניין, כולל חלונות, מאווררי תקרת פתחים ומאווררי תקרה. שיטה זו תכוון את הטמפרטורה והלחות כדי להוריד את הסיכון לחיידקים ווירוסים מועברים דרך האוויר. בבניינים ישנים רבים יש אוורור טבעי שהוא אידיאלי לעסקים. אוורור טבעי הוא גם יעיל. לבניינים האלה יש זרימת אוויר טובה, שיכולה למנוע מחיידקים ווירוסים רבים לגרום למחלות להיווצר.

מערכות אוורור מודרניות יכולות להחליף את כל אספקת האוויר של בניין מספר פעמים בשעה, ולהפחית את הסיכון לאוויר נגוע. רשתות אוורור ישנות יותר, לעומת זאת, נוטות לשמור על אותו אוויר מקורה ארוך יותר ולהתערבב באיטיות באוויר חיצוני. בנוסף, מערכות אוורור מודרניות דורשות פתחי אוורור רחבים בצד החיצוני של הבניין ומאווררים חזקים שמניעים אוויר בכל הבניין. אז העסק שלך יכול לקצור את היתרונות של מערכת אוורור מודרנית.

מערכות אוורור חדשות, בנוסף לאספקת אוויר צח, מועילות במניעת התפשטות הנגיף. וירוס השפעת משגשג כשיש לחות נמוכה. רמות החימום והלחות הנכונות יכולות לעצור את התפשטות המחלה. מערכות אוורור לעסקים הן דרך מצוינת לספק אוויר צח תוך אי הפרעה למערכת ה-מיזוג אוויר. מערכת אוורור טובה מאפשרת לאוויר צח וקריר לזרום בחופשיות מבלי להפריע או לשבש את מערכת ה ־ מיזוג אוויר.