עם רשימה הולכת וגדלה של מוצרי דפוס לבחירה, בתי ספר חייבים לדעת אילו אפשרויות יענו על צרכיהם. בנוסף לספרי לימוד, בתי ־ הספר זקוקים לחומרים לאירועים כגון גיוס כספים, סקרי הורים ודיווחי בית ־ ספר. למרבה המזל, פרינטוויז יכול למלא את כל הצרכים הללו באיכות עקבית. הנה מה לחפש במדפסת. להלן מספר עצות כדי להקל על בחירתך. ‏ יש לקוות, טיפים אלה יעזרו לך לבחור את חברת הדפוס הנכונה לבית הספר שלך.

הדפסה מותאמת אישית של בתי ספר יכולה לעזור לבתי ספר להתבלט מהתחרות. ניתן להדפיס כרזות וחוברות עם לוחות זמנים ונושאים של תלמידים, ואילו כרזות, לוחות שנה והתכתבויות רשמיות מותאמות אישית לצרכיך. אתה יכול גם להשתמש בשירותי הדפסה כדי לשלוח פוסטרים שמקדמים בטיחות בקמפוס. למשל, אם לבית ־ ספר יש מדיניות של ריחוק חברתי, תוכל להשתמש בהדפסה מותאמת אישית של בית ־ הספר כדי לשלוח תזכורות בנוגע לחבישת מסיכות פנים ולשמירה על ניקיון הקמפוס. אתה יכול גם להפיץ פוסטרים ברחבי הקמפוס כדי ליידע סטודנטים איפה למצוא שירותי חירום אם הם זקוקים לעזרה.

PostNet מציעה שירותי הדפסה מותאמים אישית לבתי ספר ולארגונים אחרים. PostNet יכול לעצב ולהדפיס הכל מנייר מכתבים למעטפות מותאמות אישית. חומרים אלה מושלמים לתקשורת עם הורים ופקידי הנהלת בית הספר. ובגלל PostNet יכול להתמודד עם כל הצרכים האלה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהם יקבלו מוצרים איכותיים לבית הספר שלך. בית הספר שלך יהיה גאה לחלוק את עבודתם עם כולם. עם שירותי ההדפסה המותאמים אישית של PostNet, אתה יכול להשוויץ בעבודה הקשה של התלמידים שלך ולהפוך את האירועים ליותר מהנים לכולם.

סטודנטים עם אהבת מדע יכולים ליצור מודלים תלת ממדיים של DNA, בעוד שתלמידי כימיה יכולים ללמוד תכונות של מולקולה. עבור גיאוגרפיה, תלמידים יכולים להדפיס מפות טופוגרפיות ודמוגרפיות. עבור ההיסטוריה, סטודנטים יכולים אפילו להדפיס חפצים היסטוריים. בנוסף לכך, התלמידים יכולים להדפיס חלקי רכב בשיעורי בישול או בכיתות אוטומטיות, כמו גם בצימרים מותאמים אישית. בדומה לכך, סטודנטים לאמנות ואדריכלות יכולים להדפיס מודלים תלת ממדיים של יצירות אמנות ועיצובים משלהם.

חינוך הדפסה תלת מימדי מעצים את המורים והתלמידים לאמץ טכנולוגיה ולאמץ דרכי הוראה חדשות. תלמידים יכולים להשתמש במדפסות תלת מימד כדי ליצור אביזרים מותאמים אישית, פיסות משחק, ועוד. אפילו גני ילדים יכולים להשתמש בהם כדי ליצור פיסות משחק. תלמידי חטיבת הביניים והתיכון כבר מאמצים את הטכנולוגיה, ואפילו קולג 'ים ואוניברסיטאות עושים שימוש נרחב במדפסות תלת מימד. בעזרת כלים חדשניים אלה, מורים ומחנכים יכולים לאמץ דרכים חדשות לחנך ולעורר השראה בתלמידיהם.

שירותי הדפסה מנוהלים עונים על צרכים אלה על ידי מתן בתי ספר עם הציוד שהם צריכים כדי לתמוך בלמידה. שירותי הדפסה מנוהלים נועדו להיות מהירים, אינטואיטיביים וקלים לשימוש. הניהול של שירותים אלה גם עוזר למחוזות בית הספר לבחור ציוד ולבטל כל תסכול הקשור בבחירת הציוד הנכון. אתה תהיה שמח שבחרת שירות הדפסה מנוהל. אז תתחיל לבחון את האפשרויות שלך היום! לעולם לא תהיה מאוכזב מהטכנולוגיה שבחרת עבור ארגון החינוך קיי-12 שלך.

פרטים נוספים על מוצרי דפוס, ניתן למצוא באתר: דפוס יוזמה