אלא אם כן אתה מתכנן לקשט את הבית שלך בעיצוב מינימליסטי מאוד, עליך להימנע משימוש בלוחות פרספקס על הקירות שלך. הם אינם מתאימים לנושאים עיצוביים רבים. בהתאם לנושא של החדר שלך, אתה יכול לבחור חומר אחר. עם זאת, אם נושא העיצוב שלך הוא פשוט מאוד, אתה יכול פשוט להשתמש לוחות אלה. אבל אם יש לך נושא ספציפי יותר בראש, אתה יכול לבחור עבור לוחות אלה במקום אלה פלסטיק.

עבור מה לוחות פרספקס משמשים?

פרספקס יכול להיות מעוצב לתוך צורות וגדלים. ניתן לעצב אותם כשהם עדיין רכים ולשמור על צורתם כשהם מתקררים. כיפוף פרספקס דורש ציוד מיוחד. אם אתה מכופף קו ישר פשוט, מספיק תנור רצועה. עבור יריעות עבות יותר, יש צורך בתנור רצועה כפול לכיפוף. אתה חייב לחמם פרספקס באזור מאוורר היטב. לעולם אל תשתמש בתנור מטבח לחימום פרספקס.

החומר עמיד מאוד לרוב הכימיקלים ולעתים קרובות הוא בחירה טובה לשימוש בסעפות רפואיות, מיקרופלואידיקה ונוזלים. מכיוון שהוא זמין וזול באופן נרחב, הוא מהווה אלטרנטיבה מצוינת לפוליקרבונט. פרספקס הוא לפעמים למינציה עם פוליקרבונט עבור כוח השפעה משופרת והתנגדות שריטה. זכוכית עמידה לכדורים מיוצרת לרוב עם לרבד פרספקס. אם אתה תוהה למה משתמשים בפאנלים אלה, המשך לקרוא כדי ללמוד עוד עליהם.

מטוסים משתמשים בפרספקס בתא הטייס שלהם. החומר מפחית סנוור והעברת אנרגיה סולארית ועמיד בפני כימיקלים רבים. זה חצי ממשקל הזכוכית וכ-43 אחוז קל יותר מאלומיניום. זה יכול להיות לחתוך מחולק כדי להתאים מגוון רחב של יישומים. סרטי רנטגן מיוצרים גם עם יריעות פרספקס. עמידותו ועמידותו האולטרה סגולה הופכים אותו לחלופה אידיאלית לזכוכית ליישומים רבים.

איך חותכים יריעות פרספקס?

כשחותכים יריעות פרספקס, עליכם לדעת כיצד להקל על עצמכם. החומר יכול להיות מסובך לחתוך-אתה צריך לעשות מספר עובר דרכו לפני הפלסטיק מצליפה. להלן מספר טיפים לחיתוך יריעות פרספקס. ראשית, הניחו את יריעת הפרספקס על משטח ישר. לאחר מכן, סמן את הקווים לחיתוך בעזרת עיפרון שומן, סמן קבוע או סרגל. לאחר מכן, החלק את הלהב למעלה ולמטה ביריעת הפלסטיק לאורך התעלות החתוכות. לאחר מכן, משוך את הלהב כלפי מטה תוך דחיפת החלק התלוי לכיוון הרצפה.

עבור סדינים עבים, השתמש פאזל או מסור חשמלי. מסור יד או סכין עלולים לגרום נזק לפלסטיק. בנוסף, ייתכן שיהיה עליך לקצץ את הפינות. כך או כך, חשוב להרכיב משקפי בטיחות ותקעי אוזניים בעת חיתוך יריעות פרספקס. לאחר שתגדיר את הציוד שלך, תוכל להתחיל לחתוך יריעות פרספקס. ודא שהמשטח יציב ובטוח לפני שתתחיל. יתר על כן, חשוב לזכור לאבטח את הסדין כך שהלהב לא יחליק.

בעת שימוש בפאזל, הקפד להגדיר אותו במהירות בינונית. היזהר לא לכפות את הלהב דרך החומר מכיוון שזה יביא לחיתוך מרושל ולסימנים מכוערים. לחלופין, אתה יכול גם להשתמש בנתב כדי לחתוך את גיליון פרספקס. עם זאת, עליך לסיים לחתוך את הסדין עם נתב. אתה יכול להשתמש בנתב כדי לחתוך עקומות וקווים ישרים. אם אתה מתכנן להשתמש בפאזל לחיתוך יריעות פרספקס, עליך לפעול לפי ההנחיות הבאות.

האם פרספקס טוב יותר מפלסטיק?

בעוד התשובה לשאלה " האם פרספקס טוב יותר מפלסטיק?"יכול להיות שנוי במחלוקת, שני החומרים יש יתרונות שלהם. בתור התחלה, פרספקס הוא 50% קל יותר מאשר זכוכית, מה שהופך אותו הרבה יותר זול. זה גם 10 פעמים יותר השפעה עמידים יותר זכוכית. שלא כמו זכוכית, פרספקס אינו צהוב כאשר הוא נתון להשפעה גבוהה. למעשה, הוא יתנפץ לחתיכות גדולות ומשעממות, ולא יתנפץ לקטנות יותר. מאפיין זה הופך את פרספקס לבחירה מעולה עבור יישומים הקשורים לבטיחות כגון דלתות מקלחת וחלונות פרספקס, כמו גם עבור כל מארז הפונה לחשיפה מתמדת למים, לכלוך ואלמנטים אחרים.

פרספקס הוא חומר מעשה ידי אדם. הוא עשוי מפולימרים שקשה לצבוע והם מתכווצים. בדים עשויים פרספקס מסומנים בדרך כלל עם" 100% פרספקס " בחומרים שלהם, כלומר הם עשויים 100% פרספקס. רוב הבדים פרספקס עשויים סיבים סינתטיים, שהם למעשה פלסטיק. אז, אם פרספקס הוא טוב יותר מאשר פלסטיק תלוי במצב. כדי להתחיל, אתה צריך לדעת כי פרספקס הוא זול יותר, אבל זה עדיין יש כמה חסרונות.

חסרון בולט אחד של פרספקס הוא חוסר שלה. ביספנול כימי הוא מסרטן, אבל פרספקס אינו מכיל את החומר הזה. לייצור פלסטיק יש השפעה ארוכת טווח על הסביבה. בנוסף לייצור אדים רעילים, הוא יוצר פסולת פלסטיק. למרות החיסרון הזה, יריעות פרספקס ניתנות למחזור. עם זאת, הם אינם מתכלים. לכן, אתה צריך לחפש מוצרים "ללא".

למידע נוסף על לוחות פרספקס: https://www.hrskinepil.com/product-page/%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%A1-%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A3-%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94