סוכת אבלים יכול להיות בחירה מצוינת עבור הלוויה. לא רק שהוא מציע תפאורה אלגנטית יותר, אלא שהוא גם חוסך בעלות השכרת בית לוויות. זה זמין באופן נרחב בבתי לוויות ברחבי הארץ. להלן כמה יתרונות של שכירת סוכת אבלים. מאמר זה יעזור לך להחליט אם סוכת אבלים מתאים לצרכים ולתקציב שלך. הנה כמה טיפים כדי להפוך את ההחלטה קצת יותר קל.

מהו סוכת אבלים?

סוכת אבלים הוא מבנה נייד המשמש לכיסוי אתר הקבר במהלך טקס הלוויה. הם עשויים בדרך כלל מחומר פי-וי-סי עמיד מניילון והם מורכבים ומפורקים בקלות. הם ניידים ומגיעים בגדלים רבים ושונים. סוכות אבלים זמינים למכירה ולשכירה. להלן כמה מהיתרונות של סוכות אבלים. סוכת אבלים יכול לשמש במקרה של מוות בלתי צפוי או אסון טבע.

קמרון קבורה אמיתי הוא קמרון קבורה הסוגר את הארון מכל עבר. לאחר מכן הוא אטום בחותם סרט בוטיל. לאחר מכן מורידים את הארון ליחידה. יש שישה כיסאות בתוך סוכת הלוויה, השמורים לבני משפחה קרובים. סוכת אבלים בדרך כלל מרווח יותר מקפלה רגילה של בית קברות. זה גם מתאים יותר אבלים מאשר שירות מסורתי.

איך אתה יכול לשכור סוכת אבלים?

אם אתם מתכננים שירות קבורה או שריפה, ייתכן שאתה תוהה איך מוצאים סוכת אבלים להשכרה. ניתן לשכור סוכת אבלים גדול או קטן, בהתאם לגודל האירוע. סוכת אבלים יכול לעזור להפחית את העלויות במהלך השירות. סוכות רבות עשויים פוליוויניל כלוריד עמיד או ניילון והם קלים וקלים להרכבה. הם גם מתמוטטים לגודל קטן ונייד להובלה ואחסון קלים. הם זמינים לרכישה או להשכרה ומהווים אפשרות נוחה להלוויה.

כאשר אתה צריך לשכור סוכת אבלים, זכור לחקור את אפשרויות ההשכרה שלך. חברות רבות מציעות תכונות נוספות תמורת תשלום נוסף. בנוסף לסוכה, ייתכן שתצטרך גם כיסאות ואסטרוטורף סביב אתר הקבר. סוכות אבלים פופולריים גם בהקשרים אחרים, כולל אירועי ספורט ומסיבות.

חשוב לזכור כי המחיר של סוכת אבלים יכול להשתנות במידה רבה בהתאם למקום מגוריך. חברות רבות יבקשו מכם להתקשר אליהם לקבלת הצעת מחיר, לכן חשוב לערוך סקר שוק. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה זמן רב כדי להשוות מחירים. כדאי גם לוודא לשאול על הנחות והחזרים לפני השכרת סוכת אבלים. ברוב המקרים, השכרת סוכת אבלים הם סבירים, אז זה שווה את זה כדי השוו.

כיצד ניתן לשכור סוכת אבלים לחסוך כסף?

יש הרבה דברים שאתה יכול לרכוש, אבל פריטים רבים אחרים ניתן לשכור כדי לחסוך כסף וזמן. פריט אחד כזה הוא ארון מתים. רכישת ארון עבור אדם אהוב הוא יקר והוא יכול להוסיף מתח מיותר. במקרים רבים, קופסת קרטון פשוטה יכולה לעשות את העבודה בפחות כסף. בעת סידור הלוויה, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון.

דבר אחד חשוב לשקול הוא החלל. לסוכה מרובע תהיה תקרה גבוהה יותר, וכך יהיה קריר יותר. בנוסף, סוכות מרובעים קלים יותר להכיל את כל האורחים שלכם. כדאי גם לשקול את האסתטיקה ואת התקציב בעת בחירת סוכה. חברות השכרה רבות מציעות הנחות על הבאת סוכות משלהן, לכן דאגו לערוך קניות. הקפד לחקור את החברות הקרובות ביותר למיקום שלך לפני שתקבל החלטה.