נזקי ברד אוטומטיים עלולים להוזיל במהירות את מכוניתך, ותיקוני ברד מסורתיים כרוכים בגירוד צבע הסיום של המפעל, יישום מילוי ויישום שכבות צבע חדשות. בגלל הצבע לסיים המפעל מובטח כדי להגן על המכונית שלך במשך שנים, הסרתו יהיה לפסול האחריות שלך, לחשוף את המכונית שלך ללחות, בנוסף, מסוכן להסיר את הצבע מהמפעל בעצמך, כי שכבה טרייה של צבע לא תגן גם על הרכב שלך.

ישנם שני סוגים של נזק לברד: קוסמטי וחמור. נזק קוסמטי ברד גורם כמה שקעים קטנים בחיצוניות של הרכב, אבל לא לגרד את הצבע. נזק קוסמטי לברד ידרוש ככל הנראה רק תיקון צבע, כיוון שהוא לא פגע במערכות המכניות של הרכב. נזק חמור לברד, לעומת זאת, עלול היה לגרום נזק רב למערכות הפנים והמכניות של המכונית, כלומר יש לתקן אותה בהקדם האפשרי.

העלות של תיקון נזקי ברד יכולה להשתנות באופן נרחב, תלוי בחומרת הנזק ובמוסך שאתה בוחר.

אומנם קל יחסית לתקן את הנזק שנגרם לברד, אך הוא עלול להשפיע על המראה החיצוני של המכונית שלך ועל הערך החוזר שלה. אם אתה לא מבוטח, אתה יכול לבקש מחברת הביטוח שלך עזרה בתיקון נזקי ברד למכונית שלך. ייתכן שהמכונית שלך מכוסה על ידי המדיניות שלך, אבל עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. כאשר ברד מכה, ייתכן שתצטרך לשלם למומחה המתמחה בתיקון נזקי ברד.

כבעל מכונית, סופות ברד עלולות להתרחש בכל רגע, והנזק שנגרם עלול לעלות מאוד. בהתאם להיקף הנזק, רכבך עשוי להזדקק להחלפת גוף מלאה, או לתיקון שקעים ללא כאבים. זה חשוב כדי לקבל את העבודה הזאת נעשתה מייד כדי למזער אחריות ולמקסם את הערך של המכונית שלך. Top Notch Image הוא שירות מכובד לתיקון נזקי ברד אוטומטי ויכול לעזור לך לקבל את המכונית שלך בחזרה למצבה המקורי במהירות ובאפשרויות.

תיקון שקעים ללא כאב (PDR) הוא שיטת תיקון נזקי ברד האולטימטיבית. באמצעות טכנאי PDR מנוסים, ניתן לתקן במהירות את נזקי ברד, תוך תיאום גם עם תביעת הביטוח שלך. קבל הערכה חינם מחנות דנט היום וללמוד יותר על PDR. ואל תשכח לשאול על תיקון שקעים ללא כאב. אם אתה לא יכול להרשות לעצמו מקצועי, לא להסתכן בפגיעה בגימור הצבע של המכונית שלך ולהוריד את ערכו!

בהתאם לחומרת הנזק, PDR עשוי להיות ההימור הטוב ביותר שלך עבור תיקוני נזק ברד. התהליך מהיר יותר וזול יותר, ומשמר את סיום המפעל. בנוסף, תוכל לחסוך כסף על העלות ולהטריד על ידי מקבל המכונית שלך תוקנה מייד. אם אתה לא מרוצה מהתוצאות, תיקון שקעים ללא כאב יכול להיות אפשרות נהדרת. בעת בחירת PDR על פני תיקונים מסורתיים, ודא שאתה בוחר את האחד הנכון למצב של המכונית שלך.

פרטים נוספים ניתן לפנות למוסך המיישרים