בלוק זכוכית הוא דרך נהדרת להדפיס תמונה שאתה רוצה לשמור לנצח. תצטרך מדפסת איכותית וניירות מדבקה. ואז, לקחת את העיצוב שלך ולהדפיס אותו על נייר מדבקה מבריק או מט. אז אתה יכול להשתמש חותך פינתי כדי לקצץ את התמונה. כדי לסיים את הפרויקט, להחליק אותו על בלוק הזכוכית. כמתנה, לקשור סרט סביב הפרויקט.

בתור התחלה, הדפיס תמונה בצד ההפוך של בלוק הזכוכית. מדפסת לייזר נדרשת לעבודה זו, שכן מדפסת דיו לא תעבוד. הבא, להכין את התמונה על ידי הדבקת הדבק אליו. שים את התמונה עם הפנים למטה על בלוק הזכוכית. שייק אותו עם מגרד או כרטיס אשראי. אפשר לו להתייבש במשך 24 שעות. אז אתה יכול לשפשף את השכבה העליונה.

ברגע שהתמונה תתייבש, תוכל למקם אותה על בלוק הזכוכית. בשלב הבא, אתה צריך ליישם את הדבק ג 'ל העברה לחלק האחורי של התמונה. ניתן לעשות זאת באמצעות מברשת אומנות. אחרי שהדבק התייבש, שים את התמונה על הזכוכית. ודא להפעיל לחץ מוצק על היצירה המודפסת. אם אתה לא מרגיש בנוח עם התוצאה, אתה תמיד יכול להשתמש בסחיטה לדחוף את כל בועות אוויר. אחרי שתסיים, תן לזה להתייבש.

כאשר תסיים, תוכל להתחיל בתהליך ההדפסה. כדי להדפיס על זכוכית, תזדקק למדפסת לייזר ולמדיום להעברת תמונות. לאחר שבדקת שהתמונה שלך בגודל נכון, אתה יכול להניח אותה על הזכוכית. לאחר שהדבק התייבש לחלוטין, אתה יכול להחיל את התמונה המודפסת שלך על כל משטח. ברגע שתדפיס את התמונה על הזכוכית, תוכל למכור אותה באתר.

ברגע שהדפסת את התמונה שלך על הזכוכית, הגיע הזמן ליישם את הדבק להעברת ג 'ל. כדי לעטוף את כל הכוס בדבק, תצטרך להשתמש במוד פודג 'או בדבק מיוחד. בעוד תהליך זה עשוי לקחת כמה שעות, אתה יכול בקלות להשלים אותו בעניין של דקות. אפשר גם להדפיס את הצדדים הקדמיים והאחוריים של הזכוכית.

ברגע שאתה מדפיס את התמונה שלך על בלוק זכוכית, אתה צריך ליישם שכבה של דבק על פני השטח של הזכוכית. כדי ליישם את הדבק, אתה יכול להשתמש Mod Podge או דבק העברה ג 'ל. ודא שהתמונה שטוחה. חכה שהדבק יתייבש. ברגע שהדבק התייבש, התמונה שלך מוכנה להצגה. אז, אתה יכול לתת אותו למישהו מיוחד.

כדי ליצור בלוק זכוכית, אתה צריך תמונה באיכות גבוהה עם רזולוציה גבוהה. באפשרותך לבחור בין מלבן לריבוע בהתאם לגודל בלוק הזכוכית שלך. אתה יכול להדפיס את התמונה בחלק הקדמי או האחורי של בלוק הזכוכית. לאחר מכן, אתה יכול גם למקם את התמונה על מדף זכוכית. יתר על כן, תמונה מסוג זה לא תאבד את בהירותה גם לאחר שתוגדל.

לאחר שהדפסת את התמונה, אתה יכול להחיל Mod Podge או הדבקה ג 'ל דומה על הזכוכית. הבא, למקם את התמונה על בלוק הזכוכית. ודא שזה ברמה עם כל החלקים האחרים של הזכוכית. מומלץ להשתמש במברשת כלי טיס במשקל קל כדי למנוע בועות אוויר. חשוב לאפשר מספיק זמן לדבק להתייבש. ברגע שהדבק יתייבש, הוא יהיה מוכן לשימוש כבלוק זכוכית.

התהליך להדפסה על בלוק זכוכית הוא די פשוט. מדפסת הזכוכית לא יכולה להדפיס את התמונות בצבעים שבחרת. בלוק זכוכית קטן יכול להדפיס רק תמונות בשחור לבן. לאחר שהדפסת את התמונה, אתה יכול ליישם את הדבק. כל בועות אוויר על הנייר ניתן להסיר עם מגבת לחה או כרטיס אשראי.