אם אתה עובר למקום חדש, סביר להניח שתרצה שלט כניסה מותאם אישית לבית כדי לקבל את פני האורחים והקונים הפוטנציאליים. ניתן ליצור שילוט מסוג זה בקלות עם מסגרת עץ וגיר יחד עם חוט. אתה יכול אפילו ליצור הודעה משלך על השלט. צור נושא של חיל הים באמצעות גיר וחוט כדי להפוך אותו לשלט מסביר פנים. אם אתם נשואים טריים, זו תהיה מתנה מושלמת לבית החדש שלכם.

מהו שלט כניסה לבית?

שלט קבלת פנים יכול להיות דרך נהדרת לקבל את פני האורחים לביתכם. שלט מסביר פנים יכול להיות עשוי דיקט. ניתן לצבוע אותו בלבן באמצעות צבע גיר או לרכוש אותיות עץ. קל לצרף את השלט באמצעות דבק עץ עם מסמרים בראד. אתה יכול גם להשתמש בסטנסיל להכנת האותיות. אתה יכול למצוא שלט מבורך בחנות המלאכה המקומית שלך, או באינטרנט.

סוגים אחרים של שלטי דלתות יכולים להיות עשויים מחומרים ממוחזרים. שלט כניסה יכול להיות עשוי פחיות צבע מתכת קרשי עץ. שלטים יכולים לשמש רושם ראשוני לאורחים יש בית. ניתן להתאים אישית שלט עם הודעה חמודה, כגון " שלום, בחורים מתוקים!"

למה אתה צריך שלט עבור הכניסה לבית שלך?

זה נחמד שיש שלט קבלת פנים בשלט הכניסה לבית שלך אם רק עברת לבית החדש שלך. אתה יכול להכין אחד בעצמך עם גיר, חוט ומסגרת עץ. שלט קבלת פנים פשוט, כמו" ברוך הבא לביתנו", הוא דרך נהדרת להפוך אותו לאישי עבור המשפחה שלך. שלט כזה הוא מתנה נהדרת לזוג חדש, או לבעל בית שרק קנה בית חדש.

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא איזה סוג של תחושה שאתה רוצה לתת למבקרים שלך. שלט מסביר פנים מציג מבקרים שגרים בבית, אז אתה רוצה לוודא שהוא מסביר פנים אליהם. אתה יכול להתאים אישית את השלט שלך כדי לשקף את המשפחה שאתה. האינדיבידואליות והאינטרסים שלך יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה, בצבע או בסגנון של הלוח שלך. אם אתם מתכננים להעלות את השלט בשלט הכניסה לבית, חשבו על התחושה שאתם רוצים ליצור לפני שתתחילו.

לקבלת שלט קבלת פנים כפרי יותר, הוסף בית ציפורים או צמח לחצר הקדמית שלך. אתה יכול גם לקנות אחד על אטסי. מוכרים רבים מוכרים שלטי קבלת פנים בעבודת יד הכוללים פרחים עדינים והמסר, " שקול כיצד גדלים פרחי בר."

איך בוחרים חברה שתכין שלט כניסה לבית?

יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברה עבור שלט כניסה לבית. עיצוב ומיתוג הם שני גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. באופן כללי, לדלתות יש צורות מלבניות או מרובעות, אך אתה יכול לבחור צורה מותאמת אישית שתתאים לעיצוב העסק שלך. אתה יכול אפילו לבחור לקבל נקודת חץ לתוך החנות שלך או הלוגו שלך. אתה חייב לשמור על עיצוב פשוט. אתה יכול לבחור לוגו מובלט כדי להעניק לשילוט שלך יותר אישיות וליטוש.

גודל השלט שתבחר חשוב-ככל שגדול יותר טוב. זה צריך להיות פרופורציונלי לגודל הנכס שלך. תאורה חיונית לערב או למזג אוויר מעונן. זה צריך להיות בקנה אחד עם הסגנון האדריכלי של הבית שלך. בית ישן יותר ייראה טוב יותר אם יש לו שלט מסורתי למראה. לקבלת מגע חגיגי, אתה יכול אפילו להוסיף גבעול או דבקון!

לפרטים נוספים על שלט כניסה לבית, לחצו כאן: https://shlatim-b.co.il/%D7%A9%D7%9C%D7%98-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA/