קניית נדל "ן בפורטוגל יכולה להיות קצת מסובכת. לא רק שיש לו תהליך שונה מאוד ממדינת הבית שלך, אבל יש מספר עלויות לשקול. אתה צריך לבקש ייעוץ מקצועי מסוכן נדל "ן לפני שאתה קונה את הבית החדש שלך.

סוכן טוב ימצא לך את הנכס הטוב ביותר במחיר טוב. סוכני נדל "ן עובדים על בסיס עמלה, כלומר הם מניעים למצוא את המחיר הטוב ביותר ללקוחותיהם. הם גם יהפכו את החוויה ללא לחץ. חשוב לוודא שיש לך סוכן מורשה. אתה צריך גם לבדוק אם לסוכן יש מספר רישום. זה בדרך כלל מוצג בעמוד הראשון של האתר שלהם.

גורם חשוב נוסף שיש לשקול ברכישת נכס בפורטוגל הוא סוג הנכס שאתה רוצה לקנות. ישנם סוגים רבים של נכסים בשוק הנדל "ן הפורטוגזי. לדוגמה, ישנם מאפיינים של חזית הים, בתי חוף, וילות על החוף ועוד. אולי תרצה לשקול גם וילה או דירה באזור הכפרי, שם תוכל ליהנות מנופים נופים של האוקיינוס.

סוכן נדל "ן יכול לעזור לך לקנות נכס בפורטוגל. הם יעשו מחקר שוק, לבדוק את הנכס לבעיות משפטיות, ולנהל משא ומתן בשמך. הם גם יבטיחו כי הנכס יהיה במחיר סביר ואין לו בעיות תכנון. עלות רכישת הנדל "ן בפורטוגל כוללת חובת העברת בולים ומס העברת רכוש עירוני (IMT). עלויות אלה יכולות להיות גבוהות כמו 10% עבור וילות עירוניות יוקרתיות.

אם אתה רוצה לרכוש נכס בפורטוגל, תצטרך להגיש בקשה למספר כספי פורטוגלי. זו תעודת המס שתשתמש בה בכל ההסכמים המשפטיים שלך. במהלך תהליך הגשת הבקשה, תתבקש לספק מספר מסמכים. אתה גם תצטרך לשלם עבור הוצאות משפט, חובת חותמת, ו IMT. רוב הבנקים יאפשרו לך ללוות רק עד 35% מההכנסה שלך.

פורטוגל מציעה כמה תמריצים כדי למשוך זרים. לדוגמה, תוכנית ויזת הזהב מאפשרת למשקיעים זרים לקבל תושבות בפורטוגל. מי שקונה רכוש בפורטוגל באמצעות תכנית זו יקבל חמש שנים של תושבות. בנוסף, תוכל להגיש בקשה לדרכון פורטוגזי אחרי שש שנים. אתה יכול גם לשלב את ההשקעות שלך עם מועמדים אחרים ולהיות כשיר להתמחות באמצעות השקעה.

בפורטוגל יש יוקר מחיה נמוך ומציע מחירי נכסים נמוכים. זה עזר למשוך משקיעים זרים למדינה. אולם חשוב לשקול את יוקר המחיה וסגנון החיים לפני רכישת דירה בפורטוגל. אם אתה מתכנן להשכיר את הנכס, תצטרך לתת דין וחשבון על עלויות עסקיות, כגון ניקיון, פשתן ועיצוב. בנוסף, תצטרך לשלם על תשלומי משכנתא, שחיקה וקרע, ועוד.

קניית נדל "ן בפורטוגל היא דרך נהדרת להתחיל חיים חדשים במדינה יפה עם אנשים ידידותיים ומחירים נמוכים. עם זאת, זה יכול להיות קצת מלחיץ ודורש זמן. להבטיח לך לשכור את הסוכן הנכון לתפקיד, ולהפוך את החוויה ללא לחץ.