קניית זיכיון לסופרמרקט אינה משימה קלה. בתור סטארט-אפ, חיוני לזכור כמה דברים לפני שקונים אחד. ראשית, זיכיון לסופרמרקט לא יהיה זול. מותגים מובילים נוטים להימנע מחנויות זכיונות. לדוגמה, Woolworths הפסיקה לרכוש את החנויות שלה בסביבות 2010, והשאירה רק את Pick n Pay ו-Spar לזיכיון החנויות שלהם. קבוצת קניות, לעומת זאת, מזכירה רק חלק מהשוק שלה.

אחד הגורמים החשובים ביותר להקמת זיכיון לסופרמרקט הוא זיהוי מותג טוב. בחר חנות עם מותג חזק, פרסום יעיל, מגוון מוצרים מבוססים, ופילוסופיה עסקית ייחודית. מרכולים מוכרים הכל ממיכלים דמויי פלסטיק למוצרי טיהור. בזמן בחירת סופרמרקט, משקיעים צריכים לשקול נישה וגודל של זיכיון לפני קבלת החלטה סופית. עם זאת, כדאי לזכור כי המודל העסקי עבור זיכיון סופרמרקט הוא גמיש מאוד.

בין שלוש הדרכים העיקריות להקים סופרמרקט, בניית סופרמרקט מאפס היא היקרה ביותר ומומלצת לאזורים שבהם אין סופרמרקטים אחרים. מצד שני, קניית זיכיון לסופר מרקט יכולה להיות סבירה יותר, אך היא אינה נטולת סיכונים. יש כמה דמי זיכיון ודמי תמלוגים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני רכישת זיכיון. זכיונות עושים הרבה עבודה בשבילך, כולל מימון, שיווק, וסחר. בתמורה, תוכל להתמקד בבניית עסק שעונה על הדרישות הייחודיות שלך.

זיכיון מכולת ממותג הוא השקעה גדולה משום שהוא מציע מודל עסקי מוכח, מותג בינלאומי מוכר, ותמיכה. בנוסף, הזכיינית מקבלת גישה למודל העסקי המוכח של הזכיינית, ויש לה ניסיון נרחב בתעשייה. כתוצאה מכך, תוכל ליהנות מרווחים גבוהים יותר מאשר מכולת מבוססת שוק. והתועלת הנוספת של חנות ממותגת היא העובדה שאפשר ליהנות ממחירים סיטונאיים תחרותיים ומודל עסקי שנבדק ונבדק.

מרכולים מטאל היא עוד אפשרות זיכיון גדולה, עם רקורד מוכח. רשת המרכולים הזו מוקדשת ליזמים שואפים. דמי הזיכיון מגובים על ידי הפעילות התאגידית של החברה, אשר להבטיח כי אתה מקבל גישה ליתרונות של קנה מידה. בנוסף, דמי הזיכיון לסופרמרקטים ממתכת הם בדרך כלל נמוכים ועקביים, מה שהופך את זה לאפשרות השקעה מצוינת. החברה גם מציעה הנחה של 5,000 דולר ליוצאי צבא מוסמכים. לכן, אם יש לך עין לעסקים והם יזם נחוש, לשקול סופרמרקטים מתכת.

ההשקעה הראשונית של הזיכיון של ”טריידר ג 'ו” יכולה להיות בין 35,00 ל-50,000 דולר, כולל כספים נוספים לשלושה חודשים. בנוסף, העלויות של זיכיון ניקו יכולות לנוע מ-35,00 דולר ל-50,000 דולר. בהתאם לגודל החנות ולמספר העובדים, העמלות עבור שני המרכולים הללו עשויות להשתנות. לבסוף, אם אתה רוצה לרוץ מכולת קטנה, תצטרך לרכוש ציוד ושיפורים חכירה.