פח אשפה יוקרתי הוא לא משהו שהיית רואה בדרך כלל ברחוב שלך. במקום להסתכל מחוץ למקום, זו הצהרה עיצובית. מכלי הזבל הגבוהים האלה הן פונקציונליות והן נעימות מבחינה אסתטית, ולעיתים קרובות נחשבים ל ”חמודים” על ידי מעצבי פנים. העיצוב שלהם כולל דלי פנימי מעוצב בצורה נשלפת ומכסה שקט וקרוב. בניגוד לפחי אשפה אחרים, לעומת זאת, אין להם תכונה רב-תאית.

פח אשפה פלדת אל-חלד שמח היא יחידה אטרקטיבית 20 ליטרים עם מערכת הגנה ריחות קלורוקס פטנט. תכונה זו נכנסת לפעולה בכל פעם שאתה פותח את פח האשפה ומונע מכל חיידק גורם ריח לדלוף החוצה. מכסה המתכת של פח האשפה נועד לשמור על שקיות אשפה מאובטחות, והוא כולל תא אחסון אחורי לאחסון שקיות נוספות. ניתן להשתמש בפחי אשפה אלה הן בתוך הבית והן בחוץ ושניהם אסתטיים נעימים.

רכישת פח אשפה מקמעונאי יוקרתי גם תחסוך לך כסף על שקיות אשפה. שקיות אשפה זמינות בנפרד וניתן להזמין אותן באינטרנט. אתה יכול גם לרכוש שקיות אשפה מותאמות אישית שמתאימות בדיוק לפח האשפה היוקרתי. הם עבים מעט ועולים בערך פי שלושה משקיות גנריות, אבל לא חיוניים. אם אתה רוצה לחסוך כסף, בכל אופן, קנה שקיות אשפה גנריות כפי שהם יעבדו באותה מידה.

פח האשפה הזוגי CW2024 הסימפלהומן הוא אפשרות נוספת לאוסף אשפה יוקרתי. פח האשפה הזה מצויד בדליים פנימיים ניתנים להסרה ויש לו עיצוב חלקלק של פלדת אל חלד. יש לו גם קצה שהופך את התיק כדי לאבטח אותו במקום. CW2024 יש גם ציפוי חסין טביעות אצבעות למראה חלקלק ומינימליסטי. זה מגיע גם עם ספינה מובנית, מה שעוזר למנוע משקיות אשפה לשפוך החוצה על כל הקופסה שלך.

מאפיין בולט נוסף של פחי אשפה יוקרתיים הוא היכולת שלהם לאבטח שקית אשפה בגודל סטנדרטי. בעוד רוב פחי האשפה לא מצליחים להחזיק שקית אשפה, יחידות אלה עושות עבודה טובה של המכיל ריח, שמירת הריח, ובנייה כוללת. רוב פחי האשפה לא מצליחים לשמור שקיות אשפה במקום, אבל החריץ של דגם זה בפח הפנימי מאפשר לך לאבטח שקית אשפה סטנדרטית בלי לקנות אחד ספציפי מותג. לפחי האשפה האלה יש אחריות שמכסה אותם במשך 10 שנים.

פחי אשפה יוקרתיים הם הפתרון המושלם עבור בעלי קרוואנים. הקיבולת שלהם גדולה והם מתוכננים להתאים כמעט לכל קרוואן הפחיות האלה קלות משקל, קלות לניקוי, מבטא פלדת אל-חלד שלו מקל על ניקוי. עם זאת, המכסה אינו מצויד עם דאודוריזר, כך תצטרך לקנות שקית אשפה נפרדת. פח האשפה הפשוט הוא גם בחירה מצוינת לבעלי בתים.

תכונה עיצובית ייחודית של Step N' Mind מאפשרת למקם את הפחיות במשרד או בסביבה ביתית. ניתן למקם את פחי פלדת אל-חלד במגוון מקומות, כגון משרדים. הם נועדו להפריד בין אשפה ביתית לחומרים ממוחזרים ואורגניים. הם יכולים להיות רכובים על הקיר או ממוקמים על הרצפה. שתי חבילות הוא פתרון נוח עבור אלה שמחפשים פח אשפה זה גם אסתטי נעים.

הקיבולת של פח אשפה נמדדת בגלונים. זה יכול לכלול גם את ממדיו הכלליים. פח אשפה אופייני בגודל של גלון מכיל כ-13 גלונים של אשפה. עבור בתים עם יותר משני אנשים, יהיה צורך בפח אשפה גדול יותר. בנוסף לזה, פח אשפה של 10 ליטרים תופס כמעט את אותה כמות של שטח של 13 ליטרים. זה אידיאלי למי שרוצה לבשל בבית אבל לא רוצה להשתמש בפח אשפה גדול במיוחד בעבודה.

פרטים נוספי ניתן לפנות בלינק :פח יוקרתי talro.co.il