בין אם אתה אדם צעיר בשנות ה -20 המוקדמות שלך או שאתה מבוגר מבוגר, ייעוץ פנסיה יכול להיות כלי יקר מאוד בשבילך. חשוב שתלמד כל מה שאתה יכול על תהליך הייעוץ הפנסיוני כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

מהו ייעוץ פנסיוני?

בין אם אתם מתכננים לפנסיה או רוצים לברר פרטים נוספים על פנסיה, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לפנות לייעוץ פנסיוני. סוג העצה שאתה צריך יהיה תלוי בנסיבות האישיות שלך ואת ההעדפות.

ניתן להשתמש בייעוץ פנסיוני לחברות כדי לעזור לך לברר מתי לפרוש, אילו השקעות מתאימות לצרכים שלך וכמה לקחת מהפנסיה שלך. זה גם יכול לעזור לך לבחור את הדרך היעילה ביותר למס לקחת את הפנסיה שלך.

אתה עשוי לגלות שאתה צריך שילוב של ייעוץ והדרכה לפנסיה. סוגים שונים אלה של ייעוץ מוצעים על ידי יועצים שונים, ויש גם עמלות שונות שניתן לגבות עבור שירותים אלה

חלק מהיועצים גובים תשלום עבור כל עסקה, בעוד שאחרים מציעים תשלום קבוע. תשלום משותף הוא אחוז מהערך של סיר הפנסיה שלך. האגרה תשתנה מיועץ אחד למשנהו, אך בדרך כלל היא נמצאת איפשהו בין 1% ל -4%.

ייעוץ פנסיוני מוסדר על ידי הרשות להתנהלות פיננסית. תקנה זו מבטיחה ייעוץ באיכות גבוהה, ומבטיחה כי היועצים פועלים לפי קוד התנהגות. יועץ פיננסי חייב גם להשלים הכשרה שנתית ופיתוח.

יועץ פנסיוני יוכל גם להמליץ על תוכניות פנסיה אחרות שעשויות להתאים יותר לצרכים שלך. לדוגמה, אם יש לך פנסיה עם חברה, יועץ יכול להמליץ על תוכנית פנסיה עם גישה גמישה יותר.

למה לבחור ייעוץ פנסיוני?

קבלת ייעוץ פיננסי על סיר הפרישה שלך הוא מאמץ כדאי. יועץ פיננסי מוסמך יכול להמליץ על הקרן הטובה ביותר, לייעץ לך מה לעשות עם שלך 401 (ק) או אירה הספר הישן שלך, ולשמור אותך מעודכן עם תקנות חדשות על פנסיה. הם גם מקור טוב של מידע עובדתי, והוא יכול למנוע ממך לאבד את היתרונות הפנסיה יקר.

הדרך הטובה ביותר למצוא יועץ פיננסי טוב היא לשאול מסביב. שאל את המשפחה והחברים שלך, או בדוק באינטרנט המלצות. אתה יכול גם לנצל שירותים כמו ייעוץ לאזרחים, שיכולים לקבוע פגישה פנים אל פנים עם איש מקצוע.

הטעות הנפוצה ביותר שאנשים עושים כשמדובר בפנסיה היא לא לקחת עצות. מומחה יכול לחסוך ממך לקבל החלטות שגויות, ולשים תוכנית שמתאימה לך. חשוב לקבל את סוג הייעוץ הנכון, וספקים רבים מציעים מחשבונים לתכנון שיעזרו לך להבין מה אתה יכול להרשות לעצמך.

יועץ פיננסי טוב יכול לעשות את הכסף שלך ללכת רחוק יותר, ולשמור על ההשקעות שלך בטוח. יועץ מוסמך יראה לכם גם את החדישים והגדולים ביותר במוצרים פיננסיים ספציפיים לפנסיה. גורו פנסיוני יכול גם לעזור לך לבנות את מס ההכנסה שלך ביעילות, ולענות על שאלות הפנסיה הגדולות שלך.

חשיבות הייעוץ הפנסיוני

שימוש בייעוץ פנסיוני כדי להפיק את המרב מהחיסכון שלך הוא מהלך חכם. הסיבה לכך היא שזה יכול לעזור לך להפיק את המרב מהפנסיה שלך ולהימנע מהפסד כסף. בהתאם לגיל ולהכנסה שלך, ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש בפנסיה שלך.

אם אתה מתקרב פרישה, יהיה לך הרבה החלטות לעשות. רבות מההחלטות הללו מסובכות ועליך לקבל עצות.

יועץ פנסיה ינתח את המצב הנוכחי שלך ויציע דרכים להביא אותך לגיל הפרישה הרצוי. הם גם יעזרו לך לבחור את הכספים הטובים ביותר להשקיע בהם. יועץ פנסיוני יכול גם להסביר כל שינוי בחקיקה שעשוי להשפיע על הפנסיה שלך.

ישנם שני סוגים של עצות שאתה יכול לקבל: האחד הוא מיועץ פיננסי עצמאי והשני מיועץ פיננסי העובד אצל ספק יחיד. הראשונים יכולים להמליץ על כל המוצרים, ואילו האחרונים ימליצו רק על מעטים נבחרים. בדרך כלל, יועץ פיננסי יגבה תשלום קבוע עבור השירות שלהם, החל כמה מאות פאונד עד כמה אלפי.

הרשות להתנהלות פיננסית מסדירה ייעוץ השקעות. המשמעות היא שעליך לוודא שהחברה בה אתה משתמש מורשית לתת ייעוץ פיננסי.