הדפסת מדבקות עברה דרך ארוכה מאז הקמתה. הדפסת מדבקות שימשה לראשונה לפרסום תוויות תפריט במסעדות בתחילת המאה ה ־ 20. הדפסת מדבקות התפתחה למוצר קידום מכירות פופולרי עבור חברות הרוצות ליצור הכרה במותג ועלייה בעסקים. מדבקות יכולות לשמש לזיהוי מוצרים ושירותים של חברות והן דרך סבירה למתג אותן. הדפסת מדבקות יכולה לשמש גם ליצירת גרפיקה ותמונות ייחודיות לאתרים ולבאנרים.

ישנם סוגים רבים של מוצרי הדפסת סטיקר בשוק כיום. אלה כוללים מדבקות גזור, מדבקות ויניל, מדבקות ויניל מותאמות אישית, מדבקות למינציה, מדבקות ויניל בגד, ויניל חסין ועוד. מדבקות לחתוך מתים הן צורות מראש לחתוך שניתן לרכוש בצורות מניות או יש עיצוב מותאם אישית למפרט שלך. מדבקות ויניל עשויות מויניל באיכות גבוהה והן חסינות למים, חום, דהייה ועמידות לחום. לעתים קרובות הם דו צדדיים. מדבקות ויניל יכולות להיות מותאמות אישית על ידי שיש לוגו החברה מודפס ישירות על פני השטח. מדבקות ויניל מותאמות אישית מעוצבות באמצעות תוכנת מחשב וניתן ליישם מגוון רחב של משטחים, כגון; ויניל, בד, עץ, קרטון, ועוד.

https://youtu.be/qNvUo88Ly38

אתה יכול לעשות מדבקות לחתוך למות על ידי שימוש בצורה סטנדרטית כמו עיגול או ריבוע, או לב, ולאחר מכן לחתוך אותו לתוך מה שאתה צריך. מדבקת גזירת המוות נעשית באמצעות נייר סטנדרטי, נייר ויניל ודיו. המדבקה המוגמרת היא אז או מסך מודפס עם הצבעים הנבחרים שלך, או צבוע. אתה יכול להזמין מדבקות לחתוך למות בהרבה גדלים ונושאים. מדבקות אלו יכולות לשמש במגוון דרכים, כולל כמוצרים לקידום מכירות לעסקים או כהכנסה. הם יכולים לשמש גם כחלק מעיצובים גדולים יותר. מדבקות ויניל דומות לחתכי מוות, אך מיוצרות בכמויות גדולות יותר ולעיתים קרובות משמשות יחד עם קמפיין שיווק או מיתוג.

כפי שהוזכר לעיל, הדפסת מדבקות היא שיטה יעילה ויעילה לשיווק וקידום העסק שלך. ישנן אפשרויות רבות להדפיס מדבקות מוכנות מהר יותר, כולל חותכי ויניל מקצועיים ותווים אוטומטיים, הדפסת שולחן עבודה, מדפסות דיו ומדפסות שולחן עבודה. אתם יכולים לחסוך עוד יותר זמן על ידי שימוש במדבקות באיכות גבוהה מותאמות אישית שכבר נוצרו עבורכם. חברות רבות מציעות שירותי ייצור תווית מקצועיים לכל התעשיות. חברות רבות יאפשרו לך ליצור עיצוב משלך, באמצעות כל תוכנה גרפית שאתה מעדיף. חלק מהחברות מציעות ללקוחותיהן את היכולת להעלות את קבצי התדמית שלהם, ואז הן משתמשות בהם כדי ליצור את המדבקה המושלמת לצרכי הפרסום שלכם.

עיצובי המניות פופולריים כפתרונות להדפסת מדבקות. קל ליצור אותם, הם זולים ומהירים לייצור. מגוון רחב של עיצובי מניות זמינים כמעט מכל חברות התוכנה. תוכנת עיצוב נמצאת בשימוש נרחב ליצירת תמונות מלאי. הם משמשים בתעשיות רבות, כולל אופנה ואמנות משובחת. הדבר הנפלא בתמונות המלאי הוא שהן ניתנות להעברה בקלות,

אפשרות נוספת ליצירת מוצרי הדפסת מדבקות היא הדפסת העברה תרמית. תהליך זה משמש להזמנות כמות גדולות משום שהוא מספק פתרון עמיד יותר עבור התמונה המודפסת. ישנן שיטות רבות להעברת חום, כולל אלומה תרמית ואלקטרונית ישירה, העברות אינפרא אדום ואינפרא אדום, כמו גם אלקטרופורזה. חומרי ציפוי מיוחדים נדרשים להעברת חום, כולל סוגים מסוימים כסף וזהב. העברה תרמית משמשת בעיקר ליצירת סטיקרים מותאמים אישית וייחודיים.

אפשרויות נוספות להדפסת מדבקות כוללות צד אחד (רגיל), צד כפול, גזירה מתה, למינציה ואפשרויות למינציה. הדפסה חד-צדדית יכולה להתבצע באמצעות דיו דיו סטנדרטי, או עם ניירות מצופים מיוחדים. נייר זה דומה לנייר מדבקה, אך בעל ציפוי עבה יותר. הדפסה דו צדדית מנצלת שני צדדים מצופים של נייר סטנדרטי, כאשר הצד השני הוא צד דמוי מראה לא מקודד כך שהלקוח יוכל לראות תצוגה מקדימה של המוצר הסופי. מדבקות אלה מיוצרות בקצוות חדים ולעיתים קרובות משמשות לקידום מוצר או לפרסום אתר.

אולי גם תשקול להשתמש במדבקות ויניל כחלק מקמפיין שיווק המדבקות הכולל שלך. מדבקות ויניל מגיעות במגוון צורות, גדלים, צבעי גיבוי ובחירות בסגנון גיבוי. תן דעתך לעמידותן ולקלות של מדבקות הויניל שבחרת להשתמש בהן להזמנה הבאה שלך. אתה יכול ללכת עם תוויות גליל חם, דיו ברור אולטרה סגול, מדבקות ויניל, ואפילו מדבקות מותאמות אישית לגזור. מומחה להדפסת ויניל בעל ניסיון של שנים בסוג המדבקות שאתה רוצה להדפיס על המוצרים או על העסק שלך הוא המפתח להצלחה שלך.