אם ברצונך ליצור מוצר מוצלח, עליך לדעת כיצד לבחור תוויות למוצר שלך. קודם כל, אתה צריך לשקול את סוג המוצר שאתה מוכר. שנית, אתה צריך לשקול כמה זמן אתה מתכנן להשתמש בתווית. גורמים אלה חשובים כדי לוודא שהתווית עמידה ומושכת. הנה כמה טיפים שיעזרו לבחור את התווית הנכונה.

בחירת צבע: צבע התווית חשוב כמו הדימויים המופיעים על המוצר. אתה תמיד צריך להשתמש בגופן שאינו עסוק מדי או פשוט מדי. יתר על כן, הגופן המשמש לשם המוצר ומידע צריך להיות תופס עיניים. הגופן המשמש לתווית צריך להיות קריא אפילו ממרחק כמה מטרים. עליכם גם לשקול כיצד המוצר יופץ, כיוון שזה ישפיע על האופן שבו המוצר נתפס על ידי הצרכנים.

עיצוב התווית הוא היבט חשוב נוסף של המוצר. התווית צריכה לכלול את כל המידע הרלוונטי על המוצר, כולל השם, הסלוגן והלוגו של החברה. המידע שנותר על התווית חייב לכלול מידע תזונתי ומחיר. ההיבט החשוב ביותר של התווית הוא בחירת הצבעים הנכונים. סוג המוצר יקבע את צירוף הצבעים הטוב ביותר. קהל היעד וצבעי המותגים המתחרים עשויים להשפיע גם על בחירת הצבעים.

כאשר בוחרים את התוויות המתאימות למוצר שלך, הצבעים חיוניים. אדום וצהוב נתפסים כצבעים ”דחופים”. עם זאת, הם יכולים להיות פחות יעילים אם שם המוצר שלך או הלוגו הוא מסיח מדי. חשוב לשקול כיצד המוצר יופץ, והאם יש לכלול לוגו על התווית. הלוגו של הלקוח הוא פרט חשוב שצריך לדון בו לפני שהתווית מעוצבת.

חשוב לבחור ערכת צבעים. זה יכול להשפיע על איך אנשים תופסים את המוצר. למרות שניתן לבחור צבעים שונים לשם המוצר, חשוב לשקול את קהל היעד בעת בחירת הצבע הנכון. ניתן גם להשתמש בגופנים שונים לשם המוצר והלוגו. עדיף ליצור תווית שמתאימה לסגנון המותג שלך אם המוצר שלך הוא מותג יוקרתי.

מה צריך לזכור כאשר בוחרים תוויות למוצרים?

חשוב לחשוב כיצד יש לבחור תוויות למוצרים. הצבעים חשובים מאוד לתפיסה של הצרכן של המוצר שלך. חשוב כיצד לבחור את ערכת הצבעים המתאימה למוצר ולצבעי המיכל. אם המכל פנוי, ניתן להשתמש באותו צבע של התווית. אם האריזה שלך ברורה, עליך לבחור את התוויות המתאימות למוצר. על ידי התחשבות בגורמים אלה, אתה יכול ליצור תווית שתהיה מושכת ותפקודית.

בעת עיצוב תוויות למוצרים, יש לשקול את צבעי המכולה ואת המוצר עצמו. תן דעתך לצבע המיכל אם אתה מוכר נוזלים. זה אמור להתאים לצבע המוצר. אם המכל צבעוני, ניתן להשתמש בצבע של המכל בתור התווית. אם המכל שקוף, בחר צבע התואם לצבע המיכל ולצורת התווית. בחר את סוג המיכל הנכון אם האריזה נקייה.

תוויות המוצר צריכות לכלול צבעים. לצבע האריזה יכולה להיות השפעה משמעותית על האופן שבו הצרכן רואה את המוצר. חשוב לבחור צבעים המתאימים להפצת מוצר. זה יבטיח כי התווית בולטת ומושכת צרכנים. זה יהיה מאוד חשוב עבור המוצר להיראות אטרקטיבי ואת התווית להיות פונקציונלי. בנוסף לכך, הוא גם יבליט את האריזה.

צבעי התוויות של המוצר הם גורם חשוב עבור הצרכן. לצבעי התוויות יכולה להיות השפעה משמעותית על החלטת הקנייה של הצרכן. חשוב לשקול את צבע המוצר ואת המיכל. צבעי התוויות צריכים להיות תואמים לצבע המיכל ולעיצוב המוצר. התווית תהיה קלה יותר להבחין בין השניים. זה יעזור לצרכנים לבחור את הצבע המתאים למוצרים שלהם.