ישנן סיבות רבות לשירותים סטטיסטיים חשובים. אנחנו יכולים לעזור לכם אם אתם רוצים לשפר את מתודולוגיית המחקר שלכם או להבין את ההשפעה של שיטות סטטיסטיות על המחקר שלכם. אנחנו יכולים לעזור בהכנת נתונים ובניתוח. אנחנו גם נספק דוחות מחקר, ניתוחים סטטיסטיים וכל דו "ח אחר שאתה יכול לדרוש. שימוש בשירותים סטטיסטיים יחסוך לך זמן. להלן כמה מן היתרונות שבשימוש בהם. ‏

BERD/CSC מציעה סטטיסטיקות ושירותי ייעוץ לחוקרים על מנת לשפר את המחקר שלהם. סטטיסטיקאים של CSCU מסוגלים לספק סיוע סטטיסטי למגוון רחב של מחקרים. StatLab הוא מרכז הסטטיסטיקה של CSCU. הסטטיסטיקאים יוכלו לעזור לכם עם איסוף נתונים וניתוח, כולל הדמיית נתונים ופרשנות. כל השירותים שמציע משרד הסטטיסטיקה חופשיים לפרויקטים הקשורים ל-UCI.

BERD/CSC מספקת שירותים סטטיסטיים לתמיכה ביישומי IRB והצעות מחקר. שירותים אלה דומים לפרויקטים סטנדרטיים לניתוח נתונים. לפני תחילת פרויקט, PIs ייוועצו עם צוות מחקר מתאים וסטטיסטיקאים של CSCU כדי לקבוע את הצרכים הסטטיסטיים של הפרויקט שלהם. פרויקט SOW יתאר את כל הדרישות והציפיות. לפרויקטים הקשורים ל-UCI יש צורך במספר חשבון KFS. ל-BERD/CSC יש הרבה תוכנות סטטיסטיות.

DSS מציע ייעוץ סטטיסטי ושירותים הקשורים לנתונים אחרים לחוקרי UW. הוא ממוקם בספריית פיירסטון והוא פתוח לכל חברי האוניברסיטה ולקוחות מחוץ לקמפוס. סטודנטים יכולים גם לגשת להדרכות מקוונות, שירותי מחשוב ומשאבים אחרים. יועצי DSS אינם מסייעים בשיעורי בית, בעייתיים או בבחינות. שירות זה זמין הן ללקוחות אקדמיים והן ללקוחות שאינם באוניברסיטה. חשוב לזכור להשתמש בגישה מכוונת מחקר בעת שימוש בסטטיסטיקה.

סטטיסטיקאים של BERD/CSC זמינים לסייע במחקר הקשור לנתונים. הם מציעים שירותים סטטיסטיים בחינם ומסוגלים לעזור לסטודנטים במחקר שלהם. באפשרותך לבדוק עם CSCU אם אינך בטוח אם הפרויקט שלך יתקבל. אם יש לך הצעה למחקר, אתה יכול גם לבקש עזרה עם תוכנה סטטיסטית ומחשוב. CSCU יכול גם לעזור עם סט בעיות ולערוך בדיקות ביתיות.

למה שירותים סטטיסטיים הם חשובים?

שירותים סטטיסטיים חיוניים לחוקרים. שירותי הרווחה יכולים לסייע לך עם כל הצרכים הסטטיסטיים שלך, לא משנה אם אתה סטודנט לתואר שני או מדען חוקר מנוסה. DSS מציע שירותי מחשוב וייעוץ חינם. הם אינם יכולים לעזור לתלמידים לפתור בעיות או להכין שיעורי בית. כדי לשכור אותם, אתה צריך במקום להשתמש בתכנית המשויכת לאוניברסיטה. אלה הם סוגי היועצים שיכולים לעזור לך עם הנתונים שלך.

סטטיסטיקאים של BERD/CSC יכולים לעזור לכם בניתוח נתונים כגון הכנת הצעות מענק או יישומי IRB. שירותים אלה דומים בטבעם לאלה המוצעים על ידי המרכז לסטטיסטיקה של אוניברסיטת קליפורניה. הם גם יכולים לעזור לך עם פרויקט המחקר שלך. ה-BERD/CSC מספק מגוון שירותים לסטודנטים ומהווה משאב חשוב הן לסגל והן לסטודנטים. הוא ממוקם בספריית פיירסטון. כדי ללמוד יותר על ניתוח סטטיסטי, התלמידים יכולים להשתמש במשאבי המחשוב והדרכות מקוונות.

ההצלחה של פרויקט תלויה בזמינות של שירותים סטטיסטיים. סטטיסטיקאים של BERD/CSC יעזרו לך לפתח ולהגיש מחקר. אתם יכולים להשתמש בשירותים שהמרכז לסטטיסטיקה של KFS אם אתם מעורבים במחקר שמזוהה עם UCI. השב "כ יפקח על התפתחות המחקר. הם גם יסייעו לך בכתיבת הדו "ח. סטטיסטיקאי במשרה מלאה יהיה זמין לסייע בניהול נתונים, ניתוח נתונים, ומשימות אחרות.

KFS-CSCU מזוהה עם UCI ומציע מגוון שירותים בחינם לסטטיסטיקאים. מחלקות המסונפות ל-KFS מציעות גם הסכמי שיתוף פעולה לפרויקטי ייעוץ סטטיסטיים. ה-CSCU זמין לסייע לך בכל היבט כמותי או איכותי המחקר שלך. המשרד הזה זמין לכם בחינם, אז תדאגו ליצור איתם קשר כדי לברר יותר על השירותים שלהם. המומחים האלה יכולים לעזור לך!

השירותים של ASR עצמאיים מה-CSA ואינם קשורים לשום ארגון ממשלתי. זה לא ישפיע על כתובת האיי-פי שלך. כתובת האיי-פי שלך לא תושפע מהבלוק. ה-ASR גם יעזור לך ליצור את מסגרת המדגם לפרויקטי מחקר מורכבים. הם ינתחו ויפרשו את המידע ממקורות שונים. שירות זה יספק לך את המידע שאתה צריך אם הפרויקט שלך חשוב לפיתוח המדינה שלך.

לפרטים נוספים על שירותים סטטיסטיים, הקליקו כאן: https://www.alphastatist.com/services