אם אתה צריך בגדי ראש ממותגים, הגעת למקום הנכון. מאמר זה ידון בגורמים שעליך לשקול בהזמנת כובעים ממותגים. ‏ הנה, אתה תמצא טיפים על בחירת ספק כובע. כובעים ממותגים צריכים להיות מסוגננים ותפקודיים, מתאימים לקהל היעד שלכם, ועקביים עם המיתוג הכללי שלכם. בין אם אתה צריך להזמין כמה מאות או אלף, הכובע הנכון יעזור לך להתבלט מהקהל.

כיסוי ראש ממותג הוא מאוד פונקציונלי, והוא נהדר לחודשי הקיץ. תלוי במותג ובקהל היעד, כובעים ממותגים יכולים להיות כל דבר מצילום לפסגה ישרה. לא משנה איזה סגנון החברה שלך תבחר, תוכל להגיע לשוק היעד שלך, וההודעה של הכובע שלך תיראה בבירור. אבל אל תלך שולל על ידי רבגוניות שלהם! בעוד שאתם חושבים שכובעים ממותגים הם אך ורק פונקציונליים, הם יכולים להיות מהנים ופונקציונליים בו זמנית.

שימוש בכובעים ממותגים ככלי שיווק הוא רעיון נהדר. למוצר בר השגה זה יש ערך גבוה והוא ניתן להתאמה אישית בקלות. כי כובעים הם בעלות נמוכה, לא תצטרך להוציא אלפי דולרים כדי לקבל את זה מותג מחדש. הכובעים עצמם הם גם לא יקרים לייצור, ואתה יכול להזמין אותם בכמויות כדי לקבל הנחה. זה הופך אותם לבחירה מושלמת לעסקים קטנים בתקציב.

מיקום הלוגו הוא שיקול חשוב נוסף. הלוגו שלך צריך להיות מרוכז בחלק הקדמי של הכובע כדי לתת לו את ההשפעה הגדולה ביותר. עם זאת, ניתן למקם אותו גם בחלק האחורי של הכובע, מעל אזור ההדק. ככל המיקום של הלוגו שלך הולך, החלק הקדמי של כובע הוא המקום הטוב ביותר עבורו. ואם אתה מתכוון למכור את הכובעים האלה, כדאי שתשקול עיצוב מינימליסטי.

כובעי קידום מכירות הם גם דרך מצוינת לקבל את שם החברה שלך במוחו של הציבור. כשאתה משתמש בכובעים ממותגים ככלי קידום, תוכל להשיג מודעות למותג ואפילו להפוך את המותג לשגריר שלך. המותג שלך ישיג אמינות בקרב קהל היעד שלך ויגרום לך להתבלט מהקהל. אז, כובעים ממותגים הם השקעה מצוינת! אתה לא צריך להוציא סכום שערורייתי על מוצרי קידום מכירות כדי לקדם את המותג שלך.

אתה יכול לבחור כובע צנוע למקצוענים רציניים וכובע צבעוני לתלמידי קולג '. הדבר העיקרי לזכור כאשר בחירת כובע לחברה שלך הוא לבחור שילוב צבעים שמתאים לשאר המיתוג והאישיות של החברה שלך. למשל, כובע שחור יראה נהדר עם מילים לבנות. צבעים מנוגדים יגרמו לכובע להיראות לא מושך מדי. אם אתה לא בטוח מה לבחור, להתייעץ קהל היעד שלך.

בעוד שפרסום יכול להיות יקר, כובעים ממותגים הם דרך חסכונית לקדם את המותג שלך. כמות קטנה של מוצרים אלה יכולה להגיע למאות או אפילו אלפי אנשים בשנה. כיסוי ראש ממותג יכול לשמש במקום העבודה או ללבוש לקוחות ועובדים כאחד. ומאחר וכיסוי ראש ממותג הוא כל כך רב תכליתי, אתה יכול להתאים אותו אישית כדי להתאים את המותג והלוגו שלך בצורה מושלמת. יתר על כן, כובעים ממותגים יכולים לשמש כמתנה ללקוחותיכם, דבר שיפיץ מודעות למותג בקרב האוכלוסייה.

כובעים מותאמים אישית הם בחירה מצוינת למטרות שיווק. כובעים אלה הם זולים בהשוואה לפריטי לוגו ממותגים אחרים. דולר השיווק שלך ילך רחוק יותר כשאנשים יחבשו כובעים ממותגים שיראו את תמיכתם בחברה או מטרה. כאשר הם חובשים את הכובעים, חבריהם ומשפחתם יראו גם את הלוגו עליהם, ובכך יפרסמו את המסר השיווקי מסביב. וזו הדרך הטובה ביותר להפוך את מסע השיווק שלך להצלחה.

מגוון רחב של סגנונות וצבעים של כובעים ממותגים זמינים. הנה כובע נהג המשאית הקלאסי, כובע כובע הפיך וסרוג. בחורף, כובע סרוג הוא מוצר קידום מכירות פופולרי. לעתים קרובות הוא עשוי מצמר, מה שעוזר לשמור על חום. לכן, שעועית היא בחירה מצוינת לכובע מודפס הלוגו שלך. ואם אתה מעריץ של הכובע, זה מוצר נהדר לחלק באירוע גדול.

אפשרות נוספת היא המותג של כריסטי 'ס. בעוד כריסטי 'ס הסתעפה לסגנונות אחרים של כיסוי ראש, הכובעים האייקוניים שלה ממשיכים לשלוט במגרש בקרב המעריצים. מותג נוסף ששווה לשקול הוא ניו-עידן, שהוא הספק הרשמי של כל קבוצות המייג 'ור ליג בייסבול. New Era הפך את הצילומים לסגנון אייקוני שנלבש על ידי חובבי ספורט ברחבי המדינה. ובעוד הצילומים של עידן חדש עשוי להיות קלאסי, זה לא לכולם.

לפרטים נוספים לחצו כאן >> הדפסות על כובעים