מכולות הן השיטה הנפוצה ביותר להעביר תכולת בית מעבר לים. זוהי הדרך הזולה והיעילה ביותר להעביר כמויות גדולות של פריטים. משלוח יכול לקחת בין 3 ימים לשישה שבועות. שני סוגי מכולות זמינים, Full Container Load (FCL) ו-Less than Container Load (LCL). לשעבר כרוך שמירת מכולה שלמה ומשלוח הפריטים שלך ישירות לארץ היעד. האחרון כולל ארגז עץ עם שירות צד שלישי. זה יכול להיות פחות יקר.

אם אתה עובר לחו "ל עם משפחתך, חבורה היא השיטה הזולה ביותר, והיא דרך נהדרת לחסוך כסף ומרחב. המכולה המלאה נטענת בביתך עם כל פריטי הבית שלך, אטומים ושומרים. משלוח הוא עלות נוספת, אבל זו עדיין האפשרות הכי זולה. אתה צריך לשאול על עמלות נוספות והדרכה לפני קבלת החלטה סופית.

אתה צריך גם לשאול על ההגבלות של מדינת היעד לגבי פריטים אסורים. אתה צריך לבדוק עם המכס לפני משלוח פריטים מסוימים למדינות מסוימות. אולי כדאי שתנקה את ביתך לפני שתשלח את חפציך. אתה יכול גם לשקול להשליך חפצים ישנים ולא נחוצים. משא אווירי בדרך כלל יקר יותר מאפשרויות אחרות. עדיף לקבל ציטוט לפני שאתה מזיז את הבית שלך.

חברת ספנות יכולה לשמש גם להעברת תכולת בית למדינה אחרת. חברות אלה גם יעזרו באריזה וטעינה. אף על פי שמטען האוויר הוא היקר ביותר, הוא גם המהיר ביותר. חברת ההסרה תעמיס את המכולה על משאית ותעביר אותה לביתך החדש. זה כל כך קל וזול! אתה אפילו יכול לשלם על זה! אתה אפילו יכול לחלוק מיכל עם חבר כך שאין לך את הנטל לשאת משק בית שלם.

כשמדובר בבחירת חברת ספנות, הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף היא לבחור קבוצה. סוג זה של משלוח מאפשר גמישות רבה יותר משום שניתן לחלוק את המכולה בין מספר משקי בית. אם בני משפחתך וחבריך יוכלו להצטרף אליך במהלך המעבר, תוכל לקבל הנחה. קבוצה היא דרך נהדרת להיפטר מהר מפריטים לא רצויים ולחסוך כסף. בחר חברת תעופה שמציעה שירותי משא אווירי תחרותי אם יש לך תקציב ספנות מוגבל.

חיוני לחקור אפשרויות ספנות שונות. בעוד משא אוויר הוא האופציה המהירה והזולה ביותר, אתה צריך לשקול הבטיחות ואבטחה של הפריטים שאתה משלוח. ככל שהפריט חשוב יותר, כך העלות גבוהה יותר. הפריטים יהיו בטוחים יותר אם המשלוח נעשה במהירות. האפשרות היקרה ביותר היא הראשונה. ברגע שהחלטת על היעד שלך, אתה יכול להתחיל לארוז. כדי לדון באפשרויות שלך, אתה יכול ליצור קשר עם חברת ההסרה.

ישנן שלוש דרכים עיקריות לשלוח תכולת בית מעבר לים. כדי לפצל עלויות משלוח, אתה יכול להשתמש קבוצה. Groupage היא האפשרות היעילה ביותר, אבל גם היקרה ביותר. זו האפשרות המהירה והזולה ביותר. חברת הובלות תעזור לך לתכנן את המהלך שלך ותבטיח שהכל ילך חלק ככל האפשר. עבור מעבר חלק, אתה יכול לשכור חברת ספנות.

הייה מודע למה שמוגבל ואסור בעת משלוח פריטים. יש הגבלות על כמה סוגים של פריטים, ואתה צריך לוודא שאתה בדקת מה אסור לפני הפקדת הבית שלך לצד שלישי. אולי אתה לא רוצה לכלול פריטים מסוימים במשלוח שלך. מסיבה זו, אתה צריך לשקול להשתמש בשירות גרופז '. כאשר אתה כבר מסודר שירות קבוצה, אתה יכול גם לארגן לנתיב ישיר ליעד שלך.

שירות קבוצות הוא הבחירה הטובה ביותר למהלכים בינלאומיים. סוג זה של שירות משלוח מאפשר לך לחלוק מכולה עם מספר אנשים, אשר יכול להיות דרך נהדרת לחסוך כסף. עם שירות קבוצתי, מכולה מלאה בתוכן ביתי וחתומה. המיכל נלקח ליעד.

פרטים נוספים: הובלת דירה לחו"ל