בחירת משרד עורכי דין אזרחות יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, לכן חשוב למצוא אחד שיוכל לעזור לך לנווט בתהליך ולספק לך ייעוץ מומחה.

אזרחות אוסטרית ,פורטוגלית וגרמנית


מאות אלפי אנשים מחפשים אזרחות במדינות האיחוד האירופי בעורף. זה נכון במיוחד עבור אנשים ממדינות פחות מפותחות. אולי הם מחפשים הזדמנות כלכלית. אבל זה יכול להיות גם אמצעי להבטחת דרכון שיועיל להם מבלי להזדהות כאזרחים.

מספר הבקשות גדל לאחר בחירתו של דונלד טראמפ. פליטים סורים רבים עשו את המסע המסוכן מטורקיה ליוון ואוסטריה. תקלה זו בוחנת את המחויבות של ממשלות אירופה לפיוס.

פורטוגל וספרד נקטו בגישות דומות בהחזרת אזרחות ליהודים ספרדים. שניהם הסדירו את התהליך בצורה חוקית. משמעות הדבר היא שלמועמד חייב להיות קישור אמיתי לפורטוגל או ספרד.

דרכון פורטוגלי מזכה אדם לחיות, לעבוד וללמוד בכל מדינות האיחוד האירופי. זה לא דורש אשרות רפואיות או סטודנטים. תעודת זהות תקפה ניתנת תוך שבועיים מאישור סופי.

תהליך הבקשה פשוט יחסית. מועמד צריך רק להוכיח כמה דברים. הראשון הוא שיש להם מספר NIF תקף, אותו ניתן להשיג תוך מספר שעות. מספר זה חשוב כי ניתן להשתמש בו לפתיחת חשבון בנק.

דרישה נוספת היא שהמועמדים יוכלו להפגין קישורים מוחשיים לקהילה הפורטוגלית. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע השקעה מזכה. נדרשת גם בקשה מוקדמת של SEF, אך ניתן להשלים אותה ללא נוכחות בפורטוגל.

חוקי תנועה


קבלת תו תנועה עלולה להיות בעלת השלכות קשות. לא רק שאתה צריך לעמוד בפני זעם של קנס, אלא שאתה עלול גם להשהות את זכויות הנהיגה שלך לתקופה קצרה.

תו תנועה אינו רישיון להיות נהג גרוע. כל הנהגים צריכים להיות מאומנים היטב ובדיקה רפואית צריכה להיות אירוע קבוע. אבל איך אתה הולך כדי להשיג אחד?

בנוסף לתווי תנועה, נהגים מצוטטים לעתים קרובות על עבירות אחרות כגון DUI ונהיגה פזיזות. אמנם לא כל הפשעים הללו עשויים להיות חמורים כפי שהם נראים, אך הם נפוצים מדי. החדשות הטובות הן שעורך דין טוב יכול לעזור לך לנווט בין המלכודות. הדרך הטובה ביותר היא להתייעץ עם איש מקצוע משפטי לפני שאתה יוצא לבית המשפט. אולי כדאי לך לפנות לעורך דין עם אחוזי הצלחה גבוהים.

הדרך הטובה ביותר להילחם בתקף תעבורה היא לחפש עורך דין הבקיא בחוק ואשר מוכן להילחם עבורך. קבלת ייעוץ ראשוני חינם הוא תמיד רעיון טוב. זה נכון במיוחד אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הזכויות החוקיות שלך כמהגר. הצוות המשפטי במשרד עורכי דין מכובד יכול לספק לכם הערכה כנה של מצבכם ולהדריך אתכם במבוך שהוא מבוך ההגירה.

הגירה לחו"ל


קבלת אזרחות בארצות הברית יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך עורך דין מנוסה יכול לגרום לתהליך לעבור בצורה חלקה הרבה יותר. עורך דין הגירה יכול לענות על השאלות הדוחקות ביותר שלך ולעזור לך לנווט במבוך האפשרויות המשפטיות.

עורך דין מנוסה יכול לומר לך מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך ועבור משפחתך. זה יכול לנוע בין ביקור מהיר בארצות הברית ועד להיות תושב קבע. עורך דין יכול גם לתת לך את הפרטים המטופשים על תהליך הבקשה.

עורך דין הגירה טוב יוכל להמליץ על האופציה המשתלמת ביותר, וגם יוכל להסביר את היתרונות של אופציה מסוימת, תוך ייעוץ לגבי החסרונות. עורך דין יוכל גם לכוון אתכם לכיוון הנכון, במידה ותתמודדו עם גירושין או מצב משפחתי אחר. כמו כן, עורך דין הגירה יוכל לסייע לך להימנע מגירוש או דחיית ויזה.

עורך דין הגירה יכול גם לייעץ לך על הדרך הטובה ביותר להוציא את הכסף שהרווחת קשה. עורך דין אזרחות לצדך יעשה את ההבדל בין להיות תקוע במדינה זרה או רילוקיישן לארץ החלומות שלך.

אם אתה מחפש משרד עורכי דין לאזרחות שמתמחה בארה"ב, נסה את משרד עורכי הדין Chodorow. הם עזרו ללקוחותיהם ברחבי העולם עם ויזות ארה"ב, כולל גרין קארד ותושבות. עורך דין ממשרד זה אפילו היה חבר מייסד של איגוד עורכי הדין להגירה אמריקאי באסיה-פסיפיק.

פרטים נוספים בלינק המצורף: lawoffice