לפני כתיבת עותק, ראה כיצד יתפסו הלקוחות את המוצר או השירות. מהו ה-USP של המוצר או השירות? איך אנשים יזכרו את זה ולמה שיקנו את זה? האם אתה מחפש לזכות בלבם של שוק היעד שלך? איך אתה יכול לשכנע את הקוראים שלך שהמוצר שלך מתאים להם? איך אתה מוכר את המוצר שלך או שירות להם? כדי ליצור עותק משכנע, עליך לשקול את הצרכים וההעדפות של הקהל שלך.

אתה צריך לזהות את הקהל שלך לפני שאתה יכול לכתוב עותק לעלון דוא "ל או דף נחיתה. זה יעזור לך לצמצם את הנושא שלך ולקבוע את סוג הכתיבה הטוב ביותר לקהל היעד שלך. דוגמה טובה לכך היא השימוש ב-CTAs בדוא "ל. הם יעילים מאוד בנהיגה בתנועה לאתר שלכם, מה שהופך את התוכן שלכם ליותר רלוונטי לקהל שלכם.

עכשיו תחשוב על הקהל שלך. המטרה העיקרית של הקופירייטינג היא להפוך קוראים ללקוחות. הקהל שלך יעזור לך לקבוע את הטון והמסר שלך. אז אתה יכול לבחור את המדיום הנכון. אולי תבחר לכתוב בלוג או סיגריה. אתה צריך ליצור סי-טי-איי משכנע כדי לגרום לאנשים לפעול בכל מקרה. אם כן, יהיה לך עותק מנצח.

המטרה של קופירייטינג היא לשכנע את הקהל שלך. המפתח ליצירת עותק חזק הוא לעורר את העניין של הקהל שלך. אחרי שעשית את זה, אתה חייב להציג את התכונות והיתרונות של המוצר שלך ולשכנע את הצרכן לרכוש אותו. אתה תאבד את הקהל שלך אם אתה לא עושה את זה. על ידי שימוש בתמונות וקריאה לפעולה, תוכל ליצור מודעה חזקה ולקוח נאמן.

בחירת קהל חיונית לפרויקט קופירייטינג מוצלח. לפני שתתחיל לכתוב, חשוב לזהות את קהל היעד שלך. ידיעת הקהל תעזור לך להחליט מה לכתוב וכיצד להגיע אליהם. ‏ אתה צריך להיות מסוגל לספר לקוראים שלך שאתה מתעניין באינטרסים שלהם. זה יגרום להם יותר סיכוי לקנות את המוצר שלך. קופירייטינג הוא הכל על קהל היעד שלך. זו הסיבה שאתה צריך להתמקד בקהל היעד שלך.

ברגע שתזהה את הקהל שלך, זה הזמן להתחיל לכתוב את הסופרמרקט שלך המטרה שלך היא ליצור פרסומת משכנעת שמעודדת אנשים לקנות את מה שאתה מוכר. רעיון ברור של הקהל שלך יעזור לך להכין עותק שיתפוס את תשומת לבם. והם יהיו יותר סביר לבצע רכישה אם אתה מעוניין במה שאתה מוכר. הם יהיו אסירי תודה שעשית. תוכל לכתוב מודעות חזקות שימכרו אם תכיר את הצרכים שלהם.

אם אתה חושב על עבודה בתחום זה, אתה צריך לדעת כי קופירייטינג דורש מחקר. זה דורש לעתים קרובות מחקר וניתוח מקיף. אתה יכול גם לקבל תשלום עבור עבודה מיוחדת. זה ייתן לך ניסיון חשוב. אתה תצליח כל עוד תציית לחוקים. אז אתה יכול להתמקד בכישורי הכתיבה שלך. אם אתה סופר, תוכל לקבל החלטות טובות.

תצטרך לזהות את הקהל של הקופאית שלך, זה יקבע איזה עותק תכתוב. סוג התוכן והאישיות שהמודעה תיכתב יהיה תלוי בקהל. ברגע שתדע את זה, תוכל למקד את מאמצי הקופירייטינג שלך בהתאם. הבנת הקהל שלך והעדפותיהם היא המפתח. אתה גם צריך לדעת התקציב שלהם. תהליך הקופירייטינג עוסק בזיהוי הקהל שלך.

לפני שאתה מתחיל לכתוב, אתה חייב קודם כל לקבוע מי קהל היעד שלך הוא. קהל היעד שלך הוא החלק החשוב ביותר בזכויות יוצרים שלך הפרופיל של הקהל יקבע את המיקוד ואת האישיות של הזוכה שלך אז, אתה צריך לדעת איך לפנות אליהם הקהל יהיה חלק חיוני מההצלחה שלך. אם אתה רוצה להגיע לקהל הנכון, אתה צריך להקדיש זמן כדי למצוא את שירותי הקופירייטינג הנכונים. ואז, אתה יכול להתחיל לכתוב.

פרטים נוספים: