ישנן דרכים רבות כדי לקבל את המסר המותג שלך על בגדים. לדוגמה, ניתן להשתמש בהדפסת מסך, רקמה, ויניל והעברת חום. לכל השיטות האלה יש יתרונות וחסרונות, אז חשוב למצוא את הנכון לצרכים הספציפיים שלך. אף ־ על ־ פי שהדפסת המסך היא האפשרות הפופולרית ביותר להדפסת בגדים, ניתן לשקול גם שיטות נוספות. מאמר זה יסביר את תהליך הדפסת המסך וכיצד להשתמש במדפסות ישירות לפרויקט הבא שלך. ‏

השיטה הראשונה והפופולרית ביותר להדפסה על בגדים היא שיטת DTG. טכניקה זו דורשת דיו והיא יקרה עבור משתמש ביתי. עם זאת, יש לו מגבלות. הדפסה בגליל היא אפשרות טובה אם אתה רוצה להדפיס בגדי כותנה. העלות תהיה פחות יקרה לחתיכה, ואיכות ההדפסה תהיה הרבה יותר טובה ממדפסת DTG. זו יכולה להיות אפשרות טובה לצרור קטן של בגדים. עם זאת, DTG אינה האפשרות הטובה ביותר לבדים בצבע כהה.

הדפסת העברה דיגיטלית היא שדרוג להעברת ויניל מסורתית. לשם כך, עליך להדפיס את תוכניתך על גבי טרנספורטר ולחתוך אותה בעזרת הזומם לפני שיישם אותה על הבגד. בניגוד להדפסת מסך, הדפסת העברה דיגיטלית מאפשרת לך מספר צבעים, אך היא צורכת יותר זמן מאשר הדפסת מסך. הוא גם מתאים ביותר להזמנות קטנות יותר ועיצובים פשוטים יותר. בעוד הדפסת מסך היא עדיין אפשרות מעשית, זה לא מבטיח את האיכות הגבוהה ביותר.

הדפסה ישירה לבגד (DTG) היא דרך נוספת להדפיס את העיצובים המותאמים אישית שלך על בגדים. DTG משתמש במדפסת דיו כדי להזריק דיו ישירות לסיבי הכותנה של הבגד. אין צעדים נוספים להדפסת DTG, בניגוד לשיטות מסורתיות. לדוגמא, אתה לא צריך לחתוך עיצובים או ליישר שכבות רבות של דיו. שיטה זו תדאג כמעט לכל הפרטים. לדוגמה, הדיו יחזיק מעמד שנים, ואילו הדיו לא יישטף.

יש מספר יתרונות לשתי השיטות. DTG היא השיטה העמידה והיעילה ביותר. זו גם הדרך המהירה ביותר להדפיס על בגדים. מאז DTG משתמש בדיו טקסטיל מיוחד, הדיו לא דועך, וזה לא משאיר רושם הדפסה. החיסרון היחיד בהדפסת DTG הוא שזה לא עובד על בדים כהים, אז דיו DTG לא גורם לחולצות בצבע כהה להיראות טוב כמו בחולצות בצבע בהיר.

השיטה הנפוצה ביותר להדפסה על בגדים היא הדפסה ישירה לבגד. הדפסה ישירה לבגד משתמשת בטכנולוגיית דיו כדי לרסס דיו על בגדים. הדבר מאפשר אפשרויות צבעים רבות ועיצובים מותאמים אישית. DTG קל יותר מאשר הדפסת מסך וניתן להשתמש בו לייצור צרור קטן של בגדים ייחודיים. זו גם אפשרות טובה לעיצובים באיכות גבוהה ובעלות נמוכה.

בעוד שהדפסה דיגיטלית לבגד עשויה להיות הדרך היקרה ביותר להדפיס על בגדים, היא גם העמידה ביותר. DTG הוא בחירה מצוינת לפקודות בקנה מידה קטן, והדיו המשמש לשיטת DTG הוא יחסית עמיד וימשך שנים. בעוד DTG הוא פחות יקר מהדפסת מסך, הוא עדיין איטי יותר מהדפסת מסך והוא מתאים ביותר לעיצובים עם צבעים פשוטים. תוכל להדפיס את העיצוב שלך על בגדים תוך דקות ספורות. העיצוב שלך יראה טוב ככל שתרצה.

השיטה הנפוצה ביותר להדפסה על בגדים מודפסת במסך על הבד. שיטה זו משתמשת בטכנולוגיית דיו והיא בחירה מצוינת עבור הזמנות בקנה מידה גדול. שלא כמו שיטות אחרות להדפסה על הלבוש, הדפסת חום-ויניל מאפשרת לך לשנות את צבעי העיצוב שלך וליצור עיצובים בלתי מוגבלים. זו גם האפשרות הכי זולה, אבל עדיין יקרה. זה הכי טוב לבדים בצבע כהה כמו DTG לא מומלץ להדפיס על בגדים כהים יותר.

הדפסה ישירה לבגד היא השיטה הפופולרית ביותר להדפסת בגדים. שיטה זו משתמשת במדפסת מיוחדת המדפיסה את הבגדים ישירות. DTG הוא האופציה היעילה ביותר והוא נהדר לעסקים קטנים. ההבדל העיקרי בין DTG לשיטות אחרות הוא באיזו תדירות צריך להדפיס את העיצובים. לשתי הטכניקות יש יתרונות וחסרונות, אז בחר את האחד שמתאים לעסק שלך הכי טוב. חשוב לבחור את השיטה הטובה ביותר.

פרטים נוספים: הדפסה על ביגוד justprint